Vesti iz izdanja

01.10.2022. 00:01

Autor: Ivana Pavlović

Verujem u svoje ljude

Tanja Vasojević, direktor komunikacija, Delta Holding

Poverenje kolega se zaslužuje i ne dolazi kao deo paketa kompenzacije uz funkciju ...

Tanja Vasojević, direktor komunikacija, Delta Holding FOTO: Delta Holding

Tanja Vasojević, direktor komunikacija, Delta Holding

Kako biste definisali svoj poslovni stil?

Moj poslovni stil ne razlikuje se od životnog. Nema me dve. Ja sam ovakva kakvu me vidite i kako se ponašam, na poslu, kod kuće, sa porodicom, komšijama, kolegama…

Koji je vaš stil rukovođenja – meka moć ili čvrsta ruka?

Moj životni stil zasnovan je na poverenju i poštovanju vrednosti – sopstvenih i ljudi sa kojima živim, družim se i radim.
Da biste vodili ljude, oni moraju mnogo, mnogo da vam veruju, a to se zaslužuje i ne dolazi kao deo paketa kompenzacije uz funkciju. Ja apsolutno verujem u svoje ljude i oni, nadam se, to osećaju na svakom koraku. Nema tu ništa od čvrste ruke, ima samo čvrsta vera u ljude, u njihovu dobrotu, zrelost, pozitivnu motivaciju da radno okruženje i time neodvojivo i naš život zajedno učinimo dobrim mestom… I samo tada nastaju stvari koje traju.

Koje osobine priželjkujete kod svojih mlađih kolega?

Mlade kolege sa sobom donose gomilu sjajnih osobina kojima me raduju iz dana u dan. Divno je videti kako su radoznali, entuzijastični, hrabri, brzi, makar bili i brzopleti. Izuzetno je zadovoljstvo videti kada sami formiraju svoj tim, tako da nekad izgleda da su to učinili sasvim spontano, bez uticaja kompanije i mene kao njihovog lidera. Dve osobine ne samo da priželjkujem kod mlađih kolega, već bez njih ne mogu da ih vidim kao članove tima. To su empatija i želja za učenjem.

Šta kao rukovodilac ne tolerišete?

Spisak neprihvatljivih osobina nije kratak, ali on postoji samo na teoretskom nivou, jer na sreću u poslu nisam sretala ljude takvih navika i karakteristika. Ne tolerišem nepristojnost, neljubaznost, gordost, nepoštovanje, manipulaciju…

Može li se i kako u isto vreme biti i dobar menadžer i imati privatan život?

Kako može biti dobar menadžer neko ko nema privatan život? Da li pričamo o emocionalno zdravoj osobi, o lideru koji razume i vodi ljude? Za većinu nas posao je jako važan, ali posao ne može biti jedina stvar u životu, a da u njemu na duži rok sačuvate i fizičko i mentalno zdravlje. Ne znam tačno kada se u istoriji pojavila dilema posao ili život, ali znam da je lažna u svakom svom segmentu. Posao i život.

Šta je najbolji savet koji ste dobili od starijeg i iskusnijeg kolege, a rado ga i danas delite?

Kada sam preuzimala lidersku poziciju u velikoj kompaniji, moj iskusni stariji mentor, jedna meni veoma važna osoba, nije mi uputio savet, već molbu. Da budem tačno to što jesam.

Da ne dozvolim da me (suštinski) promene ni korporacija, ni pozicija. Jer na mesto lidera upravo sam izabrana zbog osobina koje imam.
To se pokazalo kao važan signal u mnogim delikatnim situacijama i komplikovanim rešenjima.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.