
Loza voli da se bori
Kakav je kvalitet domaćih vina? Odličan generalno. Prošli smo fazu kada su se proizvodila kvalitetna vina, tehnološki ispravna, sortna vina. Sad smo već u fazi da svako podneblje ima svoje karakteristike i ...
Želimo da iskoristimo prednosti otvaranja Centra za istraživanje za dalji razvoj talenata, jer je reč o jedinstvenom habu koji će okupiti mlade, ali i iskusne tehnologe
Kompanija Bambi zaokružila je prethodnu godinu rekordnom proizvodnjom, rekordnim izvozom i brojnim potvrdama da je u samom vrhu konditora, ne samo u zemlji već i regionu. Ipak, iz požarevačkog giganta uvek potcrtavaju da iza svakog uspeha stoje ljudi. Entuzijazam, iskustvo i vizija nove HR direktorke Sanje Živić, govori u prilog tome da će i u narednom periodu zadovoljstvo i razvoj zaposlenih biti u fokusu kompanije.
I ja sam, kao i uostalom svi koje poznajem, odrasla uz Bambi. Dolazak u kompaniju koja „miriše na Plazmu“, za mene je bio vrlo emotivan. Divan je osećaj raditi u stabilnoj i sigurnoj kompaniji velikih planova.
Ono što mi je pak bilo iznenađenje je osećaj zajedništva, velika doza energije i kreativnog pogona koja je slična funkcionisanju nekog startapa, kao i agilnost kada su u pitanju interne procedure. Mislim da prostora da još više radimo na sebi i budemo najpoželjniji poslodavac ima. Zato sam uostalom tu, to je moja misija.
Moja karijera u kompaniji Coca-Cola HBC rasla je od juniorske, do brojnih HR pozicija. Napredovanje nikad nisam posmatrala samo kroz vertikalni rast i promocije, već kroz spremnost da se kroz različite sektore neprestano razvijam.
Više od pet godina provela sam u Coca-Cola HBC Češka i Slovačka, a jako sam ponosna i na deo karijere i iskustva koja sam sticala u prodaji, jer mi je rad na terenu omogućio da bolje razumem biznis, shvatim potrebe kupca i još bolje razumem uticaj odluka koje kao HR donosimo u praksi. To je ujedno negde i moj savet za mlade ljude, da svoje iskustvo stiču u različitim sektorima, jer upravo tako dobijaju kompletnu sliku i razvijaju brojne veštine.
Dolaskom u Bambi, zapravo sam ostala u Coca-Cola HBC porodici, ali sa novom prilikom da iskoristim sve prednosti sinergije između dve kompanije. Ima toliko toga specifičnog i autentičnog u kompaniji Bambi što je važno i promovisati i sačuvati i razvijati, ali i toliko strateški važnih ciljeva koje Coca-Cola HBC neguje, a koje je korisno implementirati u poslovnu praksu Bambija.
Ovde pre svega mislim na zajedničke projekte sa Coca-Cola HBC Srbija, koji će nam doneti racionalizaciju i vremena i resursa. Radićemo i na promeni procesa zapošljavanja i novog talent procesa. Naročito me raduje uvođenje novog mehanizma za praćenje učinka, koji će nam pomoći da unapredimo kulturu redovnog davanja povratne informacije ka zaposlenom kako bi u svakom trenutku bio svestan svog učinka, ali i prostora za razvoj.
Upravo je u toku treća generacija praktikanata. Njihova energija i spremnost da uče je snažan motiv kolegama mentorima da što srčanije prenose veštine. Ostajemo posvećeni saradnji sa fakultetima i stručnim srednjim školama, jer je potencijal novih generacija izuzetan. Platformom za edukaciju, koja je uvek dostupna, mentorstvom i treninzima, želimo ne samo da još bolje pozicioniramo Bambi na tržištu rada, već da ulažemo u zadovoljstvo zaposlenih.
Dodatno, pažljivo pratimo inflatorna kretanja i dobro osmišljenim sistemom nagrađivanja i brojnim benefitima, trudimo se da zaštitimo svakog kolegu. Želimo da iskoristimo i prednosti otvaranja Centra za istraživanje za dalji razvoj talenata, jer je reč o jedinstvenom habu koji će okupiti mlade, ali i iskusne tehnologe i omogućiti im da ukrste ideje u potrazi za inovativnim proizvodima.
Razvijamo kulturu asertivnosti i gradimo osećaj zajedništva kroz brojne aktivacije, od volonterskih do rekreativnih. Zapravo, naš fokus je da svi zaposleni doživljavaju Bambi kao mesto razvoja i razumevanja, a mlađe generacije žele da nam se pridruže. Moja lična ambicija je da svoje iskustvo stavim u službu tako važnog cilja. Samo nekoliko meseci u timu potpuno me uverilo da sam na pravom mestu i da taj cilj postižem sa pravim ljudima.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kakav je kvalitet domaćih vina? Odličan generalno. Prošli smo fazu kada su se proizvodila kvalitetna vina, tehnološki ispravna, sortna vina. Sad smo već u fazi da svako podneblje ima svoje karakteristike i ...
IPA programi Evropske unije imaju pet komponenti: pomoć tranziciji i izgradnja institucija (TAIB), prekogranična saradnja (CBC), regionalni razvoj (REGD), razvoj ljudskih resursa (HRD) i ruralni razvoj (IPAR...
Vesti iz izdanja Javne finansije
Prošle godine EPS i Srbijagas su „koštali“ budžet skoro 2% BDP-a, odnosno oko 1,2 milijarde evra. I ove godine u budžetu se predviđa nastavak subvencionisanja energetskih preduzeća. Uz to idu i vraćanje dugo...
Torlak više ne proizvodi sputnjik V vakcine, kažu upućeni. A koliko nas je koštao pokušaj? Makar nekoliko miliona evra. Srbija je trebalo da postane regionalni proizvođač vakcina protiv korone. Bio je pla...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE