Vesti iz izdanja

01.03.2023. 01:01

Bambi

Autor: Nova ekonomija

Zadovoljstvo zaposlenih, odlika uspešnih kompanija

Sanja Živić, HR kompanije Bambi

Foto: Bambi

Želimo da iskoristimo prednosti otvaranja Centra za istraživanje za dalji razvoj talenata, jer je reč o jedinstvenom habu koji će okupiti mlade, ali i iskusne tehnologe

Kompanija Bambi zaokružila je prethodnu godinu rekordnom proizvodnjom, rekordnim izvozom i brojnim potvrdama da je u samom vrhu konditora, ne samo u zemlji već i regionu. Ipak, iz požarevačkog giganta uvek potcrtavaju da iza svakog uspeha stoje ljudi. Entuzijazam, iskustvo i vizija nove HR direktorke Sanje Živić, govori u prilog tome da će i u narednom periodu zadovoljstvo i razvoj zaposlenih biti u fokusu kompanije.

 Svega nekoliko meseci ste deo Bambi tima, kakvi su prvi utisci?

I ja sam, kao i uostalom svi koje poznajem, odrasla uz Bambi. Dolazak u kompaniju koja „miriše na Plazmu“, za mene je bio vrlo emotivan. Divan je osećaj raditi u stabilnoj i sigurnoj kompaniji velikih planova.

Ono što mi je pak bilo iznenađenje je osećaj zajedništva, velika doza energije i kreativnog pogona koja je slična funkcionisanju nekog startapa, kao i agilnost kada su u pitanju interne procedure. Mislim da prostora da još više radimo na sebi i budemo najpoželjniji poslodavac ima. Zato sam uostalom tu, to je moja misija.

Karijeru ste gradili u Coca-Cola HBC grupi. Koliko vam je to pomoglo tokom prethodnih meseci na novoj poziciji?

Moja karijera u kompaniji Coca-Cola HBC rasla je od juniorske, do brojnih HR pozicija. Napredovanje nikad nisam posmatrala samo kroz vertikalni rast i promocije, već kroz spremnost da se kroz različite sektore neprestano razvijam.

Više od pet godina provela sam u Coca-Cola HBC Češka i Slovačka, a jako sam ponosna i na deo karijere i iskustva koja sam sticala u prodaji, jer mi je rad na terenu omogućio da bolje razumem biznis, shvatim potrebe kupca i još bolje razumem uticaj odluka koje kao HR donosimo u praksi. To je ujedno negde i moj savet za mlade ljude, da svoje iskustvo stiču u različitim sektorima, jer upravo tako dobijaju kompletnu sliku i razvijaju brojne veštine.

Dolaskom u Bambi, zapravo sam ostala u Coca-Cola HBC porodici, ali sa novom prilikom da iskoristim sve prednosti sinergije između dve kompanije. Ima toliko toga specifičnog i autentičnog u kompaniji Bambi što je važno i promovisati i sačuvati i razvijati, ali i toliko strateški važnih ciljeva koje Coca-Cola HBC neguje, a koje je korisno implementirati u poslovnu praksu Bambija.

Kada govorite o integraciji sa Coca-Cola HBC, šta to konkretno znači kada govorimo o sektoru na čijem ste čelu?

Ovde pre svega mislim na zajedničke projekte sa Coca-Cola HBC Srbija, koji će nam doneti racionalizaciju i vremena i resursa. Radićemo i na promeni procesa zapošljavanja i novog talent procesa. Naročito me raduje uvođenje novog mehanizma za praćenje učinka, koji će nam pomoći da unapredimo kulturu redovnog davanja povratne informacije ka zaposlenom kako bi u svakom trenutku bio svestan svog učinka, ali i prostora za razvoj.

Bambi for YOUng program nametnuo se kao jedan od boljih kada je reč o privlačenju talenata. Kako zadržati mlade u uslovima krize i sve većeg odliva radne snage, ne samo mladih?

Upravo je u toku treća generacija praktikanata. Njihova energija i spremnost da uče je snažan motiv kolegama mentorima da što srčanije prenose veštine. Ostajemo posvećeni saradnji sa fakultetima i stručnim srednjim školama, jer je potencijal novih generacija izuzetan. Platformom za edukaciju, koja je uvek dostupna, mentorstvom i treninzima, želimo ne samo da još bolje pozicioniramo Bambi na tržištu rada, već da ulažemo u zadovoljstvo zaposlenih.

Dodatno, pažljivo pratimo inflatorna kretanja i dobro osmišljenim sistemom nagrađivanja i brojnim benefitima, trudimo se da zaštitimo svakog kolegu. Želimo da iskoristimo i prednosti otvaranja Centra za istraživanje za dalji razvoj talenata, jer je reč o jedinstvenom habu koji će okupiti mlade, ali i iskusne tehnologe i omogućiti im da ukrste ideje u potrazi za inovativnim proizvodima.

Razvijamo kulturu asertivnosti i gradimo osećaj zajedništva kroz brojne aktivacije, od volonterskih do rekreativnih. Zapravo, naš fokus je da svi zaposleni doživljavaju Bambi kao mesto razvoja i razumevanja, a mlađe generacije žele da nam se pridruže. Moja lična ambicija je da svoje iskustvo stavim u službu tako važnog cilja. Samo nekoliko meseci u timu potpuno me uverilo da sam na pravom mestu i da taj cilj postižem sa pravim ljudima.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.