BOS PO TRNJU
Šta je uistinu značila poseta predsednika Srbije Parizu i prijem u Jelisejskoj palati?
INTERVJU: Ognjen Lazić, generalni direktor marketinga i Commex-a kompanije Bambi
„Sa poslednjim inovacijama, Plazmom od Srca i Wellness Granolom, napravili smo iskorak u potpuno novim kategorijama. Dodatno, napravili smo i rekordni uspeh u broju inovacija u jednom kvartalu i to onom najužurbanijem. A sve to vodeći računa o tome šta nam vi, naši potrošači kažete’’, ističe za Novu ekonomiju Ognjen Lazić, direktor marketinga i Commex-a u kompaniji Bambi
Naša posvećenost inovacijama proteklih godina jeste ono što izdvaja Bambi u konditorskoj industriji naše zemlje i regiona. Samo u poslednjem kvartalu iz našeg novog Centra za istraživanje i razvoj izašle su četiri inovacije, od kojih je već mnogima za ovako kratko vreme omiljena Plazma od Srca u dva ukusa: lešnik i pomorandža. Na sličan način započeli smo i ovu godinu, tako što smo pre nekoliko dana lansirali Wellness Granolu u tri nova ukusa, čime smo odgovorili na aktuelne potrebe potrošača kada su u pitanju opcije za doručak. Pored toga, ubrzo nam stiže i još inovacija od Wellnessa i Zlatnog Peka. U narednom periodu zadržavamo fokus na kontinuiranom ulaganju u razvoj naših zaposlenih, unapređenju pakovanja i receptura, kao i na jačanju e-commerca.
To je za nas veoma važna inovacija jer smo sa brendom Plazma od Srca ušli na novu teritoriju. Plazma od Srca inspirisana je brojnim kreacijama koje su sladokusci poslednjih nekoliko decenija stvarali kod kuće spremajući poslastice od Plazme, a mi smo ih samo pažljivo slušali i zato smo, verujem, za samo nekoliko meseci izazvali sjajne reakcije. Pored osluškivanja potrošača, trudimo se da ih nagradimo kad god imamo mogućnosti. Za 8. mart smo se zahvalili od Srca potrošačima deljenjem naših proizvoda u preko 60 cvećara širom Srbije, kao i našim kupcima.
Tu se nismo zaustavili. Lansirali smo i Plazma pakovanje 150 plus 50 grama poklona za svaki put, gde smo posebno ponosni na viralno oduševljenje i sjajan sadržaj na društvenim mrežama, jer putovanja su nešto što sve nas inspiriše, pa kad se u to još umeša Plazma, dobijemo savršenu kombinaciju.
Tako je, te saradnje su dodatna potvrda snage Plazme kao brenda, ali i toga da radimo odličan posao. Naime, osim što potrošačima nudite novi ukus, svaka ekstenzija značajno doprinosi snazi i vrednosti samog brenda. Početak godine obeležili smo uspešnim inovacijama sa Dr. Oetkerom, Frikomom i McDonald’s-om. Za Air Serbia smo kreirali specijalno prilagođeno Plazma Mini Mini pakovanje, kako bi potrošači maksimalno uživali u putovanjima jer, kao što sam već spomenuo, gde su putovanja tu je i Plazma.
Region nam je od zaista velike važnosti, sa željom da maksimalno iskoristimo potencijal koji imamo kao deo Coca[1]Cola HBC. Upravo zato koristimo razne prilike da povećamo vidljivost naših brendova. Prošle godine smo lansirali regionalnu digitalnu platformu Plazmastičarnica sa pregršt sjajnih recepata na čak sedam jezika. Već u ovoj godini beležimo značajne iskorake, poput aktiviranja nagradne igre u Bosni i Hercegovini i u Hrvatskoj u sinergiji sa kolegama iz Coca-Cole.
Uvek smo tu da podržimo zajednicu u kojoj poslujemo, a novina je da je najveći sportski regionalni projekat, Sportske igre mladih, koji se već godinama održava u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, sada zaokružen uključivanjem Slovenije i ponosno nosi naziv Plazma sportske igre mladih.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Šta je uistinu značila poseta predsednika Srbije Parizu i prijem u Jelisejskoj palati?
Prosečna marža u trgovinama na malo u Srbiji kreće se od oko 21-22 odsto do 31-32 odsto, ali je manja od one u Evropi. Maloprodaja nije kriva za visok rast cena u srpskim prodavnicama, a profiti trgovinskih ...
U proizvodnju struje u narednim decenijama moraće da se investira više desetina milijardi evra, jer Srbija više ne može dugoročno da se oslanja na nasleđene kapacitete iz socijalizma, sa izuzetkom hidrocentr...
Srbija mora da uskladi svoju unutrašnju i spoljnu politiku, odnosno da demokratski odluči o svom usmerenju ka velikim silama, glavna je poruka okruglog stola pod nazivom „Srbija između Istoka i Zapada“. Pone...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE