Svet

06.08.2015. 20:10

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Adidas će kupcima praviti patike po meri u prodavnicama?

Svet

06.08.2015. 20:10

Nemački proizvođač sportske opreme Adidas odlučio je da napravi korak dalje kako bi pretekao svog glavnog konkurenta, američku kompaniju Najki.
Kompanija će, naime, na licu mesta praviti patike po meri kupca.
Adidas trenutno radi na konceptu automatizovane proizvodnje sportske obuće po meri direktno u prodavnici, saopštili su predstavnici nemačke kompanije.
„Klijenti će imati patike potpuno prilagođene svojim potrebama a koje će perfektno odgovarati njihovim stopalima i načinu kretanja“, objasnio je za list Handelsblat član upravnog odbora Adidasa, Glen Benet. 
Pošto im mašine visoke tehnoligije izmere stopala, kupci će moći da naruče obuću koja će se odmah u prodavnici proizvoditi specijalno po njihovoj želji. 
Automat će posle nekoliko minuta isporučiti gotov proizvod. 
Prihod kompanije je u drugom tromesečiju tekuće godine povećan za 15 odsto na godišnjem nivou, na 3,91 miljardi evra, dok je operativni profit porastao osam odsto godišnje, na 234 miliona evra. 
Neto profit Adidasa je u drugom ovogodišnjem kvartalu porastao za 1,4 odsto, na 146 miliona evra. 
Kompanija je posebno zadovoljna zbog postignutog rasta u odnosu na isti period 2014. kada se održavalo Svetsko prvenstvo u fudbalu u Brazilu, prenosi francuski list Tribin.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Svakom punoletnom građaninu po 100€ znači 520 miliona €. Da zaposle 5000 medicinskih radnika, da svakom bruto daju po 1500€ mesečno to je 90 miliona € za godinu dana. U vreme ove epidemije samo budali nije jasno šta je svrsishodnije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.