Vesti iz sveta

23.10.2020. 10:58

Forbes

Autor: Nova Ekonomija

Adidas priprema prodaju Riboka?

Nemački gigant sportske opreme Adidas priprema se da proda svoj dugogodišnji brend Ribok nakon neuspešnog restrukturiranja, izvestila je u četvrtak nemački poslovni časopis Manager Magazin, prenosi Forbes. Prema navodima časopis...

Wikimedia

Nemački gigant sportske opreme Adidas priprema se da proda svoj dugogodišnji brend Ribok nakon neuspešnog restrukturiranja, izvestila je u četvrtak nemački poslovni časopis Manager Magazin, prenosi Forbes.

Prema navodima časopisa, Adidas planira da završi prodaju do marta 2021. godine i da je nemačka kompanija formirala tim koji radi na tome, a članovi tima potpisali su klauzulu o poverljivosti.

Iako se izvršni direktor Adidasa Kasper Rorsted nadao da će za Ribok dobiti oko dve milijarde evra pre pandemije, sada će verovatno morati da se zadovolje znatno manjom sumom.

Stranke zainteresovane za kupovinu Riboka uključuju VF Corp, koja je vlasnik brendova Timberland i Nort fejs, kao i kinesku kompaniju Anta International Group Holdings.

Ribok sa sedištem u Bostonu bio je treća najveća marka sportske opreme na svetu pre nego što ga je Adidas kupio za 3,8 milijardi dolara 2006. godine.

Adidas je kupio Ribok kako bi se bolje takmičio sa američkim rivalom i tržišnim liderom Najkijem. Pad prodaje Riboka poslednjih godina, međutim, doveo je do toga da investitori traže od Adidasa da proda brend koji pravi gubitke.

Adidasove akcije su nakon izveštaja skočile za oko 3,2 odsto.

Portparol Adidasa rekao je da kompanija ne komentariše glasine na tržištu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.