Svet

13.07.2016. 00:43

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Američke pivare traže detaljnije podatke na etiketama

Svet

13.07.2016. 00:43

Grupa vodećih američkih pivara traži da na etiketama bude više informacija o tome od čega se sastoji svako pivo.

Institut za pivo (The Beer Institute) je objavio da od proizvođača – svojih članova traži da na etiketama, pakovanjima i sajtovima obelodanjuju više pojedinosti o sastojcima, kaloričnoj vrednosti, ugljenim hidratima, proteinima, masti i količini alkohola.

Institut nastoji da se saglasnost o tome, na dobrovoljnoj osnovi, postigne do kraja 2020. godine.

Ta grupa traži od pivara da napišu i kada je pivo napravljeno, da istaknu listu njegovih sastojaka i da te informacije budu pogodne za pretraživanje kompjuterom i „pametnim telefonom“.

Institut za pivo čiji članovi proizvode više od 80 odsto količine piva koja se prodaje u SAD, dodaje da su „Anhojzer-Buš“, „Miler-Kors“ i „Hajneken SAD“ već prihvatili te nove standarde, dok to, međutim, može biti teško za male, nezavisne pivare.

Udruženje pivara (The Brewers Association), trgovinska asocijacija zanatskih pivara, kaže da takođe podržava potpunije etikete, ali smatra da to može biti teško za „mikro-pivare“ koje, pored toga što imaju manje sredstava, prodaju u malim količinama po više sezonskih proizvoda čiji se sastojci razlikuju.

To bi značilo da moraju dati više novca za označavanje većeg dijapazona svojih piva, te bi se još više istanjio njihov ionako skroman profit.

Institut za pivo kaže da sa Upravom SAD za hranu i lekove i sa Ministarstvom poljoprivrede SAD zasebno radi na planu da se piva rangiraju po vrsti, a ne po proizvođaču.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.