Vesti iz sveta

31.01.2024. 09:19

Nova ekonomija

Autor: Nova ekonomija

Apple već prodao 200.000 Vision Pro naočara

Foto: apple.com

Foto: apple.com

Apple je, prema najnovijim izveštajima sa sajta MacRumors, uspeo da proda čak oko 200.000 primeraka svojih Vision Pro naočara.

Informacije su, prema portalu, procurile od izvora bliskog kompaniji, koji je detaljno upućen u prodajne rezultate Apple-a.

Ove brojke su potvrda značajnog interesovanja za najnoviju tehnološku inovaciju giganta iz Kupertina, samo deset dana nakon što su naočare postale dostupne za kupovinu u Sjedinjenim Američkim Državama.

Prodaja Vision Pro naočara započela je 19. januara, kada su prednarudžbine prvi put otvorene. Već prvog dana, potražnja je bila tolika da su se naočare rasprodale u roku od nekoliko sati.

Ovaj početni tržišni uspeh dolazi uprkos predviđanjima analitičara kao što je Ming-Či Kvo, koji je procenio da će Apple prodati oko 160.000 do 180.000 jedinica, sugerišući da bi moglo da dođe do usporavanja prodaje nakon inicijalnog lansiranja.

Ipak, čini se da veliko interesovanje za Vision Pro ne pokazuje znake opadanja.

Sa cenom od 3.500 dolara, naočare definitivno ciljaju na premium segment tržišta, što je segment koji nije dostupan širokom krugu potrošača.

Kvo upozorava da bi potražnja mogla brzo da opadne zbog specifične niše kojoj proizvod pripada i visoke cene koja ga prati.

Očekuje se da će recenzije koje će biti objavljene u utorak, kao i iskustva prvih korisnika, dodatno uticati na prodajne brojke.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Tema:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.