Atlantic Grupa prodala je dugogodišnjem partneru u distribuciji sportske i aktivne prehrane, nemačkom Genuportom, poslovno područje sportske i funkcionalne prehrane koje uključuje brendove Multipower, Champ i Multaben, navodi se u saopštenju Atlantic Grupe.
Iznos transakcije nije objavljen jer se tretira kao poslovna tajna.
Ovaj deo biznisa je u 2018. činio 2,5 posto ukupnih prihoda od prodaje Atlantic Grupe.
To je nastavak korporativne strategije dezinvestiranja ne-strateških poslovnih operacija u okviru koje su već prethodno prodata proizvodna postrojenja sportske i aktivne prehrane belgijskom Aminolabsu.
„Nemačka kompanija Genuport kao dosadašnji distributer ulazi u vlasništvo tržišno etabliranih brendova s odličnim poznavanjem tržišta i potencijala robnih marki koje se nalaze u segmentu sportske i aktivne prehrane i kao takva je bila logičan izbor za partnera u ovom procesu. Vjerujemo kako će Genuport fokusirano i predano nastaviti razvijati brendove s dugogodišnjom tradicijom te se sa znanjima koje ima u distribuciji još bolje pozicionirati u ovom brzorastućem tržišnom segmentu“ kazao je potpredsednik Atlantic Grupe za korporativne aktivnosti Neven Vranković.
Multipower je već više od 40 godina prepoznata robna marka i jedan od evropskih lidera na tržištu sportske i aktivne prehrane, poznata po svojim visokokvalitetnim proteinskim proizvodima i dodacima prehrani za sportiste i rekreativce.
U sistemu Atlantic Grupe nalazila se od 2005. godine, uz prateće brandove Champ i Multaben poznate nemačkoj i široj evropskoj publici. Genuport je jedna od vodećih nemačkih distributivnih kompanija sa dugom referentnom listom partnerskih kompanija poput Wandera, Mondeleza, Snyder’s Lancea, Weetabixa i mnogih drugih.