Prošlo je skoro godinu dana od kako je Džon Čen imenovan na mesto glavnokomandujućeg kako bi spasao BlackBerry, i sada je jasno da je njegov veliki plan makar zaustavio veliki gubitak novca.
U najnovijem finansijskom izveštaju ova kompanija je objavila da su gubici smanjeni sa prošlogodišnjih 4,4 milijarde dolara, na mnogo prihvatljivijih 148 miliona dolara. Ono što je sada postalo jasno je da ova kompanija sebe predstavlja kao kompaniju za softver i servise, dok proizvodnja telefona sve više postaje sporedna.
U ovom periodu prošle godine, BlackBerry je isporučio 4,3 miliona telefona, dok su sada te brojke i više nego duplo manje – 1,9 miliona, a prodaja postaje sve slabija i na nekadašnjim snažnim uporištima kao što je primera radi, Bliski istok.
Kompanija i dalje beleži jasan pad prihoda, ali je važno naglasiti da sada svega 46 odsto novca dolazi od uređaja – a ostatak od softvera i servisa. I upravo su softver i servisi ono gde Džon Čen vidi najveći potencijal za kompaniju na čijem je čelu.
Kompanija je takođe zabaležila veliki dobitak od BlackBerry Enterprise Security platforme, koja je narasla za preko 100 procenata u poslednja tri meseca.
jao bre