Vesti iz sveta

30.04.2019. 11:35

CPH Post Online

Autor: Aleksandra Đenadić, Prvo osnovno tužilaštvo

Carlsberg priznao: Nismo najbolje pivo na svetu

Kompanija Carlsberg reorganizovaće svoj brending piva u Velikoj Britaniji menjajući ukus, ambalažu ali i marketinšku strategiju, piše CPH Post Online.

Ova kompanija pripremila je strategiju koja će ubuduće biti fokusirana na kvalitet, a ne na kvantitet; sve sa ciljem da korisnici ovih pića promene mišljenje o Carlsbergu.

PROČITAJTE JOŠ:

S obzirom na to da Carlsberg beleži pad u prodaji, a strategiju novog reklamiranja obeležiće jedna reč – „Verovatno“ – ispod koje će dodatno pisati – „…verovatno nije najbolje pivo na svetu, bar za sada“.

Na ovaj način iz Carlsberga planiraju da skrenu pažnju potencijalnim i sadašnjim kupcima o promenama koje će uslediti, a ova transformacija je pokušaj da Carlsbeg pospeši trenutno poslovanje. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.