Svet

09.12.2014. 22:51

Vijesti

Autor: Nova Ekonomija

Crna Gora mora ubuduće da ima dužu turističku sezonu

Svet

09.12.2014. 22:51

Naredna godina biće prekretnica u turizmu Crne Gore, jer će izostati veliki broj gostiju sa tradicionalnih tržišta i zato je neophodno sniziti cene.
Ovo je ocenio predsednik Crnogorskog turističkog udruženja (CTU) Žarko Radulović.
Moramo sa nižim cenama, sa mnogo više rada, odnosno dužom sezonom, zarađivati iste pare koje smo do sada zarađivali“, naglasio je Radulović u intervjuu za podgoričke Vijesti.
Bolja avio-povezanost sa Evropom i niža cena karte je, prema njegovom mišljenju, jedna od ključnih stvari za održanje popunjenosti turističkih kapaciteta u Crnoj Gori.
„Cena leta je osnov, jer ako Poljak leti do Grčke za 150 eura, neće da leti za Crnu Goru za 400 evra“, rekao je Radulović i dodao da je „jako pesimističan prema projekciji dešavanja u turizmu Crne Gore“ ako se ne dovedu niskotarifni avioprevoznici. 
Prema njegovim rečima, nekoliko evropskih lou-kost (low cost) kompanija je zainteresovano za ulazak u zajedničku turističku kampanju, ali je dodao da i pored te saradnje i nacionalna avio-kompanija Montenegro erlajns treba da opstane. 
„Država ima obavezu da pomogne našem avio-prevozniku, jer on nama treba… Bilo bi jako riskantno ako bi se ti resursi prepustili drugima“, rekao je Radulović, i istakao Slovačku i Makedoniju kao primer država koje nemaju svoje nacionalne avio-kompanije i koje zbog toga u potpunosti zavise od drugih.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Besplatan sir postoji samo u mišolovci. Ili ti, što bi Njegoš rekao:

    „Slatka mama, no bi na udicu. Pij šerbeta iz čaše svečeve, al sjekiru čekaj među uši“

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.