Čuvene Toblerone će promeniti oblik i gramažu, ali im cena ostaje ista. Kompanija se pravda, potrošači nisu baš srećni.
Kompanija Mondelez rešila je da poveća prostor između čuvenih trouglastih delova čokolada Toblerona i tako naljutila mušterije u Velikoj Britaniji. Njima se nikako ne sviđa novi oblik i kažu da žele svoje trouglaste toblerone nazad.
Opisali su ovaj potez kao pogrešan, smešan, glup i nepotreban ili kao jednostavno glup.
Iz kompanije kažu da su se odlučili na ovaj potez zbog poskupljenja sirovina, zbog čega su morali ili da smanje gramažu čokoladica od 400 i 170 grama ili da im povećaju cenu.
„Odlučili smo da je bolje da promenimo oblik da bismo zadržali cenu za mušterije“, rekli su iz Mondeleza.
Obožavatelji Toblerona su tu odluku dočekali s negodovanjem:
„Razumem logiku u smanjivanju gramaže, ali zašto toliki prostor između trouglova? Mislim da izgleda glupo. Mogli su samo da skrate tablu i zadrže originalni dizajn“, kaže Li Jarker.
Filip Džozef kaže da se mnogi osećaju prevareno, jer kada je kupe, očekuju normalnu čokoladicu, a u stvari dobijaju njenu polovinu.
„Stvarno je veoma glupo da promene oblik odnosno svoj zaštitni znak. Ako su stvarno toliko zabrinuti za mušterije, trebalo je prvo njih da konsultuju“, kaže Ričard Kristijano.
„Ovo je verovatno jedna od najglupljih korporativnih odluka svih vremena“, rekao je Mihael Tat.
„Krajnje smešna odluka, nikada više ih neću kupiti“, kaže Alistar Kalder.
Kompanija je takođe negirala tvrdnje da ova odluka ima veze s odlukom Britanije da napusti EU, ali je priznala da to nije pomoglo.
Na to mušterije nisu ostale dužne:
„Bregzit je ubio toblerone“, tvrde.