Vesti iz sveta

05.05.2016. 20:07

The Verge

Autor: Nova Ekonomija

Da li Apple sat može da uspe?

Iza Applea se nalazi loš početak godine – u prva tri meseca kompanija je zabeležila smanjenje prihoda i, prvi put od predstavljanja iPhonea 2007. godine, smanjena je potražnja za Appleovim telefonima.

Zaposleni u kompaniji već neko vreme nisu zadovoljni ni stanjem na tržištu tablet računara, a iako je Apple Watch najprodavaniji pametni sat na tržištu, čini se da korisnici nisu previše oduševljeni njegovim mogućnostima. 

Ali, šef Applea je u jučerašnjem razgovoru s Džimom Kramerom rekao da je samo pitanje vremena pre nego što će ljudi navaliti na njihov sat, pa je percepciju javnosti prema Apple Watchu uporedio s onom nakon predstavljanja prvih modela iPoda i iPhonea. 

Tada je takođe bilo dosta skepticizma, da bi uskoro ove proizvode svi smatrali vrlo uspešnim. 

Šef Applea i dalje veruje u viziju Stiva Džobsa, koji je često govorio da će ljudima predstaviti proizvode za koje nisu ni svesni da su im potrebni pa će se, veruje Kuk, za par godina ljudi pitati kako su pre mogli da žive bez Appleovog sata. 

Međutim, uprkos njegovoj uverenosti u uspeh Apple Watcha, deo analitičara i novinara smatra da Kuk na ovaj način samo želi da smiri investitore koji navikli na konstantan rast prodaje i prihoda kada je reč o Appleu. 

Uprkos brojnim kritikama Appleovog sata, analitičke kompanije ističu da je ova kompanija tokom prve godine prodala oko 12 miliona primeraka, što je odlična osnova za budućnost, ali za još veći uspeh biće potrebno predstaviti još bolji uređaj i nove aplikacije koje će privući milione novih korisnika, piše The Verge.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.