Vesti iz sveta

18.07.2019. 15:21

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Deca u Americi bi da postanu jutjuberi, a u Kini astronauti

Deca u SAD i Velikoj Britaniji tri puta više su želela da budu Jutjuberi ili vlogeri nego astronauti kada odrastu, pokazalo je istraživanje koje je sproveo Haris Pol (Harris Poll) u ime Lego-a, a piše Biznis Insajder.
PROČITAJTE JOŠ:


Istraživanje je zatražilo od 3.000 dece uzrasta od 8 do 12 godina da izaberu jednu od pet profesija kojom žele da se bave kada odrastu. Među ponuđenima nalazila su se zanimanja: astronaut, muzičar, profesionalni sportista, učitelj ili vloger / Jutjuber. 
Iako je najveći izbor među decom u SAD i Velikoj Britaniji bio vlogger / Jutjuber, 56 odsto dece u Kini reklo je da želi da bude astronaut.
Onlajn anketa je sprovedena povodom 50 godina od prvog sletanja na Mesec i obuhvata decu u SAD-u, Kini i Velikoj Britaniji.
Nil Armstrong (Neil Armstrong)  postao je uzor u očima dece svuda u svetu pre 50 godina kada je postao prva osoba koja je hodala po mesecu 20. jula 1969. godine.
Iako rezultati istraživanja ne mogu nužno biti primenjeni na svu decu, odražavaju trend koji se vidi među generacijom Z. Kao što je vidljivo na ovogodišnjoj trodnevnoj konferenciji o onlajn videu VidCon, procenjuje se da se 75.000 tinejdžera i njihovih roditelja pojavilo da bi videlo svoje omiljene Jutjubere.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.