Deda Mraz je najskuplji brend na svetu, ocenila je britanska agencija Brend fajnens.
Prema oceni ove agencije, Deda Mraz bi kao brend vredeo 1.162 milijarde evra, oko tri puta više od kompanije Epl, čija je vrednost oko 366 milijardi evra, preneo je list „Figaro“.
Lik dugobradog i belobradog starca, obučenog u crveno-belo odelo, osmišljen još u 19. veku, kao brend bio bi pet puta skuplji od koka-kole, čija je vrednost na berzama 200,9 milijardi evra.
„Deda Mraz je brend broj jedan u svetu“, smatra Dejvid Hej, direktor britanske agencije, koja je za procenu vrednosti brenda koristila ekonomski učinak Deda Mraza u turističkom, trgovinskom i u ugostiteljskom sektoru.
Neosporno je da je Deda Mraz poznata ličnost najveće vrednosti u svetu i nije ni čudo što brendovi kao što su koka-kola, folksvagen ili KFC pokušavaju da se približe njegovoj poplurarnosti.
Kad je reč o poznatim ličnostima, fudbaler Dejvid Bekam je, posle najavljenog povlačenja sa fudbalskih terena u maju ove godine, na osnovu raznih ugovora za reklamiranje robnih marki zaradio 35,5 miliona evra, a očekuje se da bi ta vrednost mogla dostići 363,2 miliona evra.
Procenjuje se da je rođenje naslednika britanske krune u julu ove godine, princa Džordža, britanskoj ekonomiji donelo 581,2 miliona evra.
Lik veselog dede u crvenom kostimu krajem svake godine uđe u naše domove na najrazličtije načine. Međutim, malo njih zna kako je zapravo nastao Deda Mraz, a naročito ko je bio njegov predak.
Postovani, zasto nepisete da je jedini i pravi osnivac akcije novina Privredni Pregled koji akciju organizuje vec 12g i koji je akciju zastitio kod zavoda za intelektualnu svojinu do 2020g kao i logo akcije i ststuu pobednika, i zato je Pregled najbolji brend za 2016g o tome pisite, pozdrav