Discord, popularna platforma za komunikaciju među gejmerima, najavila je promenu koja značajno odstupa od njihove dugogodišnje politike izbegavanja reklama. Platforma planira da uvede in-app oglašavanje u okviru novog programa pod nazivom „Sponsored Quests“, u saradnji sa proizvođačima video igara. Ova promena ima za cilj povećanje prihoda od gejminga i Nitro pretplata.
„Sponsored Quests“ će korisnicima omogućiti da osvoje nagrade unutar igre ili na samoj platformi, obavljajući različite izazove dok igraju sa prijateljima i pratiteljima na Discordu.
Kompanija obećava da ovaj model reklamiranja „neće biti previše nametljiv“, a da će biti sličan prošlogodišnjoj promociji „May the 4th“ sa Fortnite igrom, piše Tech Spot.
Međutim, ova promena naišla je na mešovite reakcije. Tehnološka investitorka, Megana Dar ocenila je da bi novi model oglašavanja mogao da otuđi deo korisnika, jer narušava poverenje koje su izgradili zahvaljujući svojoj politici (i obećanju) da nikada neće uvoditi reklame.
Discord je saopštio da korisnici mogu da iksljuče prikaz ovih promocija u podešavanjima, što je više nego što dozvoljavaju mnoge druge platforme.
U sklopu ovih promena, Discord planira da proširi svoj tim, najavljujući zapošljavanje 12 članova prodajnog tima koji će podržati novi model oglašavanja. Kompanija je ranije ove godine otpustila 17 odsto svojih zaposlenih.
Microsoft kupuje Discord za preko deset milijardi dolara?