Kompanija Dizni planira da udvostruči ulaganja u svoje popularne tematske parkove, kao i u krstarenja kruzerima i da u narednoj deceniji uloži 60 milijardi evra.
Profit od tematskih parkova je godinama pomogao da se nadoknadi Diznijevi gubici u video onlajn strimingu, preneo je portal Axios.
Nova investicija planirana je za narednih deset godina i dvostruko je veća od ulaganja u tu oblast nego u prethodnoj deceniji.
Dizni parkovi su, kako se podseća, trpeli posledice tokom pandemije COVID-19, ali su se snažno oporavili nakon ukidanja karantina.
Te investicije će biti usmerene za unapređenje poslovanja, proširenje parkova, odmarališta i krstarenja, kao i za privlačenje nove publike, dodaje se u saopštenju kompanije.
Uprava kompanije istakla je da su joj ulaganja u intelektualnu svojinu pomogla u povećanju prihoda.
Posebno naglašava značaj svojih investicija tokom proteklih 20 godina u franšize kao što su „Ratovi zvezda“, „Priča o igračkama“ i „Automobili“.
Prihodi od Diznijevih parkova, iskustava i proizvoda u poslednjem kvartalu porasli su za 13 odsto, ali to je uglavnom zahvaljujući povećanim rezultatima u parkovima i odmaralištima koja ima van Sjedinjenih Država.
Axios podseća da su Dizni i drugi holivudski giganti su pod ogromnim pritiskom da učine svoje striming biznise profitabilnim.
Dizni otpušta 32.000 radnika zbog korona-krize