Kompanija Dizni otpušta nekoliko stotina zaposlenih širom sveta usled pada interesovanja publike za tradicionalnu televiziju, piše Biznis Insajder.
Otkazi uglavnom pogađaju sektor marketinga za filmove, većinski u Sjedinjenim Američkim Državama. Manji broj zaposlenih u odeljenjima za odnose s javnošću, kasting i razvoj takođe je otpušten. Neki zaposleni u sektoru korporativnih finansija, koji su raspoređeni širom sveta, takođe su dobili otkaze.
Dizni je u proteklih nekoliko godina više puta smanjivao broj zaposlenih jer se TV publika sve više premešta na striming platforme.
U martu ove godine, kompanija je otpustila skoro šest odsto zaposlenih, odnosno oko 200 ljudi, u ABC News Group i Disney Entertainment Networks.
Prošle jeseni, Dizni je otpustio oko 300 ljudi iz korporativnih sektora, nakon prethodnog otpuštanja oko 140 zaposlenih, uključujući i one iz Nacionalne geografije i Fridoma.
Kako je ranije prenela Nova Ekonomija, generalni direktor Diznija Bob Ajger je postavio temelje za šira otpuštanja kada je 2023. godine najavio otpuštanje 7.000 ljudi, kao deo sveukupne strategije smanjena korporativnih troškova.
Dizni je napredovao u sektoru striminga, koji je prošle godine prvi put postao profitabilan.
Radi i na rastu poslovanja zabavnih parkova i turističkih sadržaja, uključujući najavljenu izgradnju tematskog parka u Abu Dabiju.