Gugl je prestigao Epl i sklonio ga s vrha lestvice najvrednijih svetskih brendova.
Prema podacima BrandZ, koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta Millward Brown, u kojoj je navedeno sto najboljih svetskih marki, Guglova vrednost je 229,2 milijarde dolara, što je za 32 odsto više nego godinu dana pre.
Isti izvor navodi da je Epl izgubio osam odsto svoje vrednosti koja sada iznosi 228,5 milijardi dolara. Među prvih pet još se nalaze Majkrosoft sa 121,8 milijardi dolara, telekomunikaciona kompanija AT&T koja je uz 20-postotno povećanje vrednosti narasla na 107,4 milijardi kao i ruštvena mreža Fejsbuk koja je s rastom od 44 odsto došla na vrednost od 102,5 milijardi .
Analitičari i stručnjaci za brendove najveće zasluge za rast Guglapripisuju razvojnoj strategiji koja je zasnovana na inovacijama, kako bi kompanija ostala ukorak s vremenom.
Gugl je u poslednje vreme najviše uložio u tehnologije kojima se veštačka inteligencija pretvara u nezaobilazni deo naše svakodnevice.