Kompanija Erbas spremna je da u skladu sa ICAo aneksom 13, pruži punu tehničku podršku Francuskoj istražnoj agenciji za avionski saobraćaj – BEA, kao i vlastima koje će voditi istragu o padu aviona kompanije Egiptair A320, koji se rano jutros srušio u Sredozemno more, u blizini Krita, saopšteno je iz Erbasa.
„Naše saučešće svima koje je ova nesreća pogodila“, stoji u saopštenju Erbasa.
Kao najverovatniji uzroci pada aviona pominju se kvar ili teroristički napad.
Avion, koji je u vlasništvu kompanije Egiptair, saobraćao je na letu MS 804 iz Pariza u Kairo i u njemu je bilo 66 putnika.
„Letelica registrovana pod nazivom SU-GCC nosila je serijski broj proizvođača 2088 i isporučena je kompaniji Egiptair iz linije za proizvodnju u novembru 2003. godine. Ova letelica imala je oko 48,000 sati letenja iza sebe. Posedovala je IAE motore. U ovom trenutku nije dostupno više činjenica ili informacija“, navode u Erbasu.
Oni su rekli i da je model srušenog aviona A320 prvi put ušao u upotrebu u martu 1988. godine.
„Do kraja aprila 2016. godine, preko 6700 aviona iz porodice A320 bilo je u upotrebi širom sveta. Do danas, cela flota je akumulirala skoro 180 miliona sati letenja, na preko 98 miliona letova“, kažu u Erbasu.
Kompanija Erbas je dodala i da će nadalje iznositi dostupne informacije čim one budu potvrđene od strane istražnih vlasti.
I Šoroš je to predviđao kad je BTK vredeo 2000 U$ ….. toliko o tome