Svet

21.12.2015. 16:20

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Evroliga i Ministarstvo za kulturu i turizam Turske sklopili partnerstvo

Svet

21.12.2015. 16:20

Prepoznatljiv logo Ministarstva za kulturu i turizam Republike Turske Turkey Home postao je partner Evrolige koja se organizuje od 2000. godine i čiji su članovi jedni od najprestižnijih evropskih košarkaških klubova.

Utakmice ove organizacije se održavaju u 18 zemalja, učestvuje 60 košarkaških ekipa, a prate se od strane 107 miliona vernih navijača. „Turkey Home“ je postao „Premium Destination” partner ove organizacije koja je doprla do 2.008.000.000 osoba, od kojih je putem malih ekrana utakmice pratilo 627.000.000 gledalaca, a 2.112.803 osoba je uživalo u gledanju utakmica uživo u arenama.

Generalni direktor za promociju, Irfan Onal  je izrazio svoje zadovoljstvo o onome što nosi zvanje „Premium Destination“ partnerstva za sezonu 2015. i 2016. godine u Evroligi, Evrokupu, Top 16 i Final Foru:

-Kao Ministarstvo za kulturu i turizam Republike Turske zauzeli smo mesto promotivnog partnera u Final Four Evroligi koja se igrala u Madridu u maju 2015. godine. U okviru tog projekta smo, zahvaljujući „Turkey Home“ kampanji, dobili mnogo pozitivnih kritika u pogledu promovisanja naše zemlje. 

Iz tog razloga smo se sastali sa predstavnicima Evrolige i uspešno potpisali ugovor o našoj daljoj saradnji ne samo u okviru turnira Final Four, već u svim organizacijama Evrolige tokom čitave jedne godine s ciljem da promovišemo svoju zemlju mnogo široj publici. Verujemo da će ovakva saradnja učiniti da dobijemo još mnogo pozitivnih kritika i pohvala i da će biti veoma uspešna za našu zemlju.

Predsednik Evrolige Đorđi Bartomeu je takođe ovom prilikom izjavio:

-Od organizacija Evrolige koje dopiru do miliona ljudi širom sveta „Turkey Home“ kampanja Ministarstva za kulturu i turizam Republike Turske će imati veliku korist i pozitivne rezultate. 

Evroliga, koja je jedna od najprestižnijih evropskih sportskih organizacija koju prate ljudi širom sveta, je srećna i ponosi se time što sarađuje sa Ministarstvom za kulturu i turizam Republike Turske i kampanjom „Turkey Home“ i najiskrenije želimo da nastavimo našu saradnju i u godinama koje dolaze.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Da li je moguće da do sada nije bilo toaleta za taksiste??? Da li je moguće da se tek sada rešio ovaj problem, a 21. vek je uveliko… Strašno! E moj Vučiću, vratio si nas u srednji vek.. Užas!!!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.