Svet

08.08.2016. 14:36

N1 Sarajevo

Autor: Nova Ekonomija

Facebook će ubuduće sakrivati zbunjujuće bombastične naslove

Svet

08.08.2016. 14:36

Facebook uskoro uvodi nove promene koje bi mogle da se svide mnogim korisnicima.

Ovaj put kompanija je odlučila da se obračuna s „clickbait“ naslovima, odnosno medijima koji često koriste zbunjujuće naslove, koji često pogrešno navode korisnike ili ih u potpunosti zbunjuju.

Tako ćete prema novom algoritmu na svom newsfeedu imati manje naslova tipa: „Nećete verovati šta se dogodilo posle“. Facebook će jednostavno locirati takve medije i sakriti taj post.

Ova odluka ima za cilj stavljanje fokusa na individualne i lične postove.

Veliki broj američkih medija, ali i medija u regionu pribegao je korišćenju upravo ovakvih naslova, zbog većeg broja klikova i lajkova na društvenim mrežama.

S druge strane, dokazano je mnogo puta da ista vest, čija oprema uključuje „clickbait“ naslov, bude čitanija od vesti s „regularnim“ naslovom.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.