Fakultet za obrazovanje stručnjaka u oblasti ekonomije, novih tehnologija i kreativnih industrija FEFA i I&F Grupa, komunikacioni sistem koji posluje u 12 zemalja jugo-istočne Evrope i nordijskog regiona, započeli su saradnju na master studijama ekonomije koje su od ove godine sačinjene od tri izborna modula – „Marketing i menadžment“, „Poslovna ekonomija“ i „Poslovna i finansijska analitika“, navodi se u saopštenju.
„Kroz celokupan program master studija, studentima se pružaju znanja i podrška koja je ključna za uspeh u ‘novoj realnosti’, stvarajući nove generacije ekonomista koji znaju kako da stvore novu vrednost za svoju kompaniju. I&F Grupa koja u svom portfoliju ima različite delatnosti i profesije svojim iskustvom i znanjem doprineće ovom programu master studija sa komplementarnim temama i poljima koje će studenti, dodatno i po svom izboru moći da prate“, saošopštila je FEFA.
Dodaje se da će u tom cilju kao gosti predavači nastavnom kadru pridružiti i zaposleni I&F Grupe koji će na predmetima: Principi marketinga, Poslovne inovacije i Marketinška istraživanja i analitika, preneti teorijska i praktična znanja stečena tokom dugogodšnjeg rada na evropskim tržištima koji pokrivaju više od 58 milona potrošača.
„U skladu sa svetskim trendovima i potrebama kompanija, obrazovali smo 3 nova usmerenja na master studijama ekonomije kako bismo stvarali nove generacije ekonomista koje znaju kako da odgovore na izazove novog doba i stvore novu vrednost za kompaniju. Zahvaljujući našim alumnistima, kolegama i saradnicima iz vodećih kompanija u regionu, kreirali smo izuzetno fleksibilne studije koje pružaju mogućnost prilagođavanja pojedinačnim ambicijama, interesovanjima i željama kroz odabir 80 % izbornih predmeta iz najtraženijih oblasti ekonomije“, rekao je prof. Goran Pitić, predsednik Saveta FEFA fakulteta.
Dodaje i da „nova realnost“ prouzrokovana pandemijom koronavirusa u kojoj živimo sve više ukazuje na neophodnost inovacije obrazovnog sistema osnaživanjem mladih „kako bi se prilagodili stalnim i često iznenadnim promenama na tržištu, ne samo u ovom trenutku, već i u budućnosti“.
„Saradnja, dijalog i razmena znanja između obrazovnih institucija i biznisa je od velikog značaja. Kao kompanija na različite načine kroz vreme smo bili angažovani u ovoj razmeni. Ovog puta trudićemo se da pružimo doprinos kao gosti predavači na FEFA master studijama kroz vizuru i iskustvo prakse iz domena marketinga, odnosno pojedinačnih oblasti kao što su brend planiranje, brend analitika, i dr. Obostrano znanje treba deliti i na taj način doprineti podizanju kvaliteta, sticanju novih znanja i razvoju struke“, kaže Olivera Perković, Deputy CEO & Chief Strategy Officer I&F Grupe.
U razvoju programa studija, odnosno dopune u slučaju I&F Grupe, učestvovali su i inostrani akademski partneri: MOC mreža Instituta za strategiju i konkurentnost Harvard poslovne škole i Univerzitet Fordham.
Studenti master studija ekonomije će istovremeno imati mogućnost da, ukoliko žele, slušaju predavanja i na master studijama digitalne transformacije kako bi dobili i druga komplementarna znanja i stekli još širi uvid u savremen način poslovanja.
Informacije o programu, predavačima i upisu dostupni su OVDE.