Svet

17.06.2020. 11:06

TechCrunch

Autor: Nova Ekonomija

Fejsbuk korisnicima omogućuje ukidanje političkih reklama

Korisnici fejsbuka u Sjedinjenim Državama imaće od danas opciju da isključe sve političke reklame i oglase na platformi, prenosi TechCrunch. Kompanija je prošle godine donela kontroverznu odluku da ne učestvuje u bilo kakvoj mod...

Foto: Pixabay

Svet

17.06.2020. 11:06

Korisnici Fejsbuka u Sjedinjenim Američkim Državama imaće od danas opciju da na svom profilu isključe sve političke reklame, prenosi TechCrunch

Kompanija je prošle godine donela odluku da ne učestvuje u bilo kakvoj moderaciji sadržaja političkih reklama, ali ova nova opcija će korisnicima pružiti veću kontrolu nad onim što žele da vide. 

Osnivač i izvršni direktor kompanije Mark Zakerberg je ovo najavio u utorak na svom blogu. 

„Za one od vas koji ste se već odlučili i samo želite da se završe izbori, čujemo vas, tako da uvodimo i opciju gašenja političkih oglasa. Ali podsećamo vas da glasate“, rekao je izvršni direktor Fejsbuka. 

U blogu je takođe navedeno da je kompanija prvobitno najavila tu opciju još u januaru, ali da će je sada implementirati na svojim platformama dok se Amerika priprema za predsedničke izbore u novembru.

Na jesen će ova opcija biti dostupna i izvan Amerike, najavili su iz Fejsbuka. 

Kompanija takođe uvodi promene pri oglašavanju, gde će korisnicima biti jasno stavljeno do znanja ko je određeni oglas platio. 

Fejsbuk je takođe najavio i informativni centar za glasanje, koji će pružati informacije američkim biračima o tome kako da se registruju za glasanje, zatraže glasanje van biračkog mesta, kao i kada i gde da glasaju.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.