Korisnici Fejsbuka u Sjedinjenim Američkim Državama imaće od danas opciju da na svom profilu isključe sve političke reklame, prenosi TechCrunch.
Kompanija je prošle godine donela odluku da ne učestvuje u bilo kakvoj moderaciji sadržaja političkih reklama, ali ova nova opcija će korisnicima pružiti veću kontrolu nad onim što žele da vide.
Osnivač i izvršni direktor kompanije Mark Zakerberg je ovo najavio u utorak na svom blogu.
„Za one od vas koji ste se već odlučili i samo želite da se završe izbori, čujemo vas, tako da uvodimo i opciju gašenja političkih oglasa. Ali podsećamo vas da glasate“, rekao je izvršni direktor Fejsbuka.
U blogu je takođe navedeno da je kompanija prvobitno najavila tu opciju još u januaru, ali da će je sada implementirati na svojim platformama dok se Amerika priprema za predsedničke izbore u novembru.
Na jesen će ova opcija biti dostupna i izvan Amerike, najavili su iz Fejsbuka.
Kompanija takođe uvodi promene pri oglašavanju, gde će korisnicima biti jasno stavljeno do znanja ko je određeni oglas platio.
Fejsbuk je takođe najavio i informativni centar za glasanje, koji će pružati informacije američkim biračima o tome kako da se registruju za glasanje, zatraže glasanje van biračkog mesta, kao i kada i gde da glasaju.