Vesti iz sveta

09.04.2019. 15:22

Beta

Autor: Ilijana Vavan, generalna direktorka Kaspersky Lab za Evropu

Fejsbuk priznao da koristi podatke korisnika za prodaju reklama

Evropska komisija je danas saopštila da je Fejsbuk izmenio uslove korišćenja u kojima je sada jasno naznačeno da ta kompanija zarađuje prodajom pristupa podacima korisnika.

Fejsbuk je uslove korišćenja promenio posle razgovora s Komisijom i evropskim telima za zaštitu potrošača.

„Sada će korisnici jasno razumeti da društvena mreža koristi njihove podatke za prodaju ciljanih reklama“, rekla je komesarka za zaštitu potrošača Vera Jurova.

PROČITAJTE JOŠ:

Zvaničnici i tela EU su pojačali nadzor nad Fejsbukom posle skandala s firmom Kembridž Analitika, koja je navodno nepropisno došla u posed podataka oko 87 miliona korisnika Fejsbuka.

Izmene su deo širih globalnih napora da se društvene mreže zauzdaju zbog zabrinutosti usled kršenja privatnosti, štetnih sadržaja i drugih zloupotreba na internetu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.