Ovogodišnje letnje rasprodaje u Francuskoj nisu donele željene rezultate za vlasnike trgovinskih radnji, dok trgovci putem interneta zadovljno trljaju ruke.
Prema podacima konsultantske kuće Promis panel, tokom ovogodišnje letnje rasprodaje prosečna vrednost kupljene robe po potrošacu u trgovinskim radnjama smanjena je sa prošlogodišnjih 222 evra na 210 evra.
Vlasnici butika žale se da gubici na rasprodajama dostižu i nekoliko stotina hiljada evra, preneli su belgijski elektronski mediji.
Marketinški stručnjaci ovaj fenomen objašnjavaju sve većim brojem rasprodaja koje nisu više samo sezonske prirode.
„Rasprodaje traju tokom čitave godine u zavisnosti od markentiške politike trgovinskih radnji, tako da kupci vrše ne hrle u prodavnice u tolikom broju tokom sezonskih rasprodaja“, ocenjuju analitičari.
Kupovina putem interneta, međitim, za vreme letnjih rasprodaja u Francuskoj zabeležila je rast od 10 odsto. To je još jedan dokaz da onlajn kupovina sve više preuzima teren klasičnom tipu trgovine u Francuskoj, kao i u ostalom delu sveta, zakjučuju belgijski mediji.
Brckacu se kod babe i dede u selu na izvoru svakog dana kad završim branje malina.
Sve besplatno, a voda zdrava, seoska..