Na gejming i video igrice je u junu mesecu potrošeno oko 1,2 milijarde dolara širom sveta, što je za 26 odsto više nego što je to bio slučaj prethodne godine, javlja TechCrunch.
Uključujući jun, u prvoj polovini godine ukupno je potrošeno 6,6 milijardi dolara u gejming industriji, što je najviši iznos za taj vremenski period još od 2010. godine, kada je bilo potrošeno 7 milijardi dolara.
Video igrica „Poslednji od nas: Drugi deo“ (The Last of Us: Part II) postala je najprodavaniji naslov u junu, a time je ujedno postala i jedna od najprodavanijih igrica za ovu godinu jer je u prva tri dana od lansiranja prodato oko 4 miliona primeraka.
Takođe je zapažen uspeh Nintendove „Ring fit avanture“ što je video igrica koja se fokusira na fitnes i vežbanje.
Uspeh ovog naslova nesumnjivo je povezan sa pandemijom i sa činjenicom da su teretane širom sveta zatvorene zbog korona virusa.
Nintendo Svič (Switch) konzola ponovo je bila najprodavaniji sistem u junu.
Pandemija je čini se imala dobar uticaj na gejming industriju, jer se ljudi sada, više nego ikada, okreću video igricama kao primarnom načinu zabave.