Svet

19.07.2020. 15:57

TechCrunch

Autor: Nova Ekonomija

Gejming industrija imala još jedan sjajan mesec u junu

Na gejming i video igrice je u junu mesecu potrošeno oko 1,2 milijarde dolara širom sveta, što je za 26 odsto više nego što je to bio slučaj prethodne godine, javlja TechCrunch.Uključujući jun, u prvoj polovi...

Foto: Pixabay

Svet

19.07.2020. 15:57

Na gejming i video igrice je u junu mesecu potrošeno oko 1,2 milijarde dolara širom sveta, što je za 26 odsto više nego što je to bio slučaj prethodne godine, javlja TechCrunch.

Uključujući jun, u prvoj polovini godine ukupno je potrošeno 6,6 milijardi dolara u gejming industriji, što je najviši iznos za taj vremenski period još od 2010. godine, kada je bilo potrošeno 7 milijardi dolara. 

Video igrica „Poslednji od nas: Drugi deo“ (The Last of Us: Part II) postala je najprodavaniji naslov u junu, a time je ujedno postala i jedna od najprodavanijih igrica za ovu godinu jer je u prva tri dana od lansiranja prodato oko 4 miliona primeraka.

Takođe je zapažen uspeh Nintendove „Ring fit avanture“ što je video igrica koja se fokusira na fitnes i vežbanje.

Uspeh ovog naslova nesumnjivo je povezan sa pandemijom i sa činjenicom da su teretane širom sveta zatvorene zbog korona virusa. 

Nintendo Svič (Switch) konzola ponovo je bila najprodavaniji sistem u junu.

Pandemija je čini se imala dobar uticaj na gejming industriju, jer se ljudi sada, više nego ikada, okreću video igricama kao primarnom načinu zabave.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.