Vesti iz sveta

12.01.2015. 10:03

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Google pada, a Yahoo raste na američkom tržištu

Google je izgubio tržišni udeo u oblasti onlajn pretraga u SAD, dok Yahoo beleži ponovni prodor, objavio je nezavisni analitički kabinet StatCounter.
Google je u decembru predstavljao 75,2 odsto tržišta po pregledanim stranicama, što je njegov najniži nivo od 2008. godine od kada je počelo istraživanje StatCountera, navedeno je u saopštenju. U 2013. godini držao je 79,3 odsto tržišta on lajn pregleda. 
Google je, ipak, lider na tržištu veb pretraživanja. Ispred je Binga (12,5 odsto tržišta) i Yahooa (10,4 odsto) koji se na njemu ponovo osnažuje. 
Yahoo je u decembru 2013. godine držao u SAD samo 7,4 odsto tržišta onlajn pretraživanja. 
Dostigavši 10,4 odsto tržišta, Yahoo se našao na najboljem nivou od 2009. godine, objavljeno je danas na veb sajtu romandie.com. 
Statkaunter je istakao da se vraćanje Yahooa u formu poklapa sa činjenicom da je Mozzila od njega napravila podrazumevani pretraživač, konstatujući da je odluka Mozzilae imala uticaj na onlajn pretraživanje u SAD.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.