AI menja internet kakav poznajemo, a Google je jedna od kompanija koja predvodi ovu promenu. Njihovi AI alati, kao što su Gemini, su sve prisutniji – ali često izazivaju bojazan da kompanija želi da prebrzo unovči ove tehnologije. Na Cannes Lions Festivalu, Google-ov potpredsednik Vidha Srinivasan predstavila je poslednje planove za integraciju AI u reklamne kampanje.
Srinisvan je bila direktna – Google vidi ogroman potencijal za generativnu AI tehnologiju u oglašavanju.
„Možete koristiti AI za generisanje uvida o publici, a zatim skratiti i skalirati kreativnu produkciju,“ navela je Srinivasan.
Ona je dodala i AI će sada pomoći u kreiranju samih reklama, koristeći model za generisanje video zapisa.
U nedavnoj kampanji za Pixel 8, Google je koristio Demand Gen za generisanje 4.500 različitih verzija reklama koje su se prikazivale na YouTube-u, Discover-u i Gmail-u, piše Android Police.
U kampanji Best Phones Forever, Google je prikazao Pixel kao najboljeg prijatelja iPhone-a u zabavnim scenama.
Nastavak, pod nazivom AI Roadtrip, omogućio je gledaocima da predlažu lokacije za putovanje telefona, a AI je kreirao personalizovane video odgovore u roku od nekoliko minuta. Kampanja je trajala samo 16 sati, ali cilj je bio inspirisati druge oglašivače da istraže kreativne primene AI tehnologije.
Google-ova vizija budućnosti oglašavanja je jasna: Ciljano oglašavanje će postati još preciznije, a generativni AI će biti u centru svega.
Samsung Galaxy S25 prelazi isključivo na Snapdragon čipove?