Svet

12.04.2015. 19:46

24sata.hr

Autor: Nova Ekonomija

Google prestaje da koristi neobična pitanja na konkursima za posao

Svet

12.04.2015. 19:46

Ozloglašeni proces selekcije, koji je od Googlea povremeno pravio medijsku atrakciju, već neko vreme nije na snazi, no nije isključeno da se ta praksa neće ponovo vratiti na Googleove razgovore na posao.
„Koliko golf loptica stane u Boing 747?“, „Proceni koliko je benzinskih stanica na području Menhetna“ i slična matematičko-statistička trik-pitanja za kojima je Google godinama posezao na razgovorima za posao misleći da tako privlači i regrutira ‘elitu’, službeno su stvar prošlosti, potvrdio je Laslo Bok, direktor ljudskih resursa u Googleu koji upravo promoviše svoju knjigu Work Rules. 
Iako je to nekoliko puta već u svojim obraćanjima javnosti objasnio, čini se da je praksa pokazala drugačije te su i do Lasla stigle glasine da unutar kompanije postoje specijalisti koji i dalje vole da zapapre proces mentalnim trikovima. Prema Bokovim rečima, takvima šalju opomene da ne trate svoje i kandidatovo vreme na nešto što je potvrđeno kao beskoristan faktor prilikom selekcije. 
Umesto toga Bok je, kako otkriva u svojoj knjizi, naložio praktičnija pitanja usmerena na realne situacije u kojima su se kandidati našli. 
„Možeš trenirati mozak koliko želiš, ali na kraju na površinu će uvek izbiti kvalitet tvog razmišljanja i kvaliteta vođenja.“, zaključuje Bok.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Pored tolikog broja zaposlenih i mnogih projekata u preko 150 država, nije čudno da postoji i nekih problema, kao i kod svih ostalih firmi.Setimo se samo Vest Alpine.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.