Svet

15.11.2016. 00:41

Mashable

Autor: Nova Ekonomija

Google unosi drastične promene u pretraživanje interneta

Svet

15.11.2016. 00:41

Google počinje da eksperimentiše sa velikim promenama na pretraživaču. Kompanija je počela sa testiranjem nove „prvo mobilni“ verzije indeksa pretrage, što znači da će prioritet imati mobilni sadržaji u rezultatima pretrage.

Najpre, podsećanje kako Google Search radi: Google botovi „kruže“ mrežom i pronalaze više od 60 biliona stranica kao i njihove linkove. Google ih zatim kategoriše u ogroman indeks zasnovan na stotinu različitih faktora. 

Ovaj indeks, zajedno sa serijom algoritama, je ono što omogućava Googlu da povrati relevantne rezultate pretrage – listu plavih linkova – kada unesete upit u polje za pretragu. 

Sa novom nadogradnjom, Google će utvrditi rang listu stranica na osnovu njihovog mobilnog sadržaja. 

„Iako će naš indeks pretrage nastaviti da bude jedan indeks sajtova i aplikacija, naši algoritmi će vremenom primarno koristiti mobilnu verziju sadržaja sajta, kako bi svrstali stranice sa tog sajta, kako bi razumeli strukturirane podatke, i pokazali isečke tih stranica u našim rezultatima“, napisao je proizvodni menadžer u Googlu, Doantam Fan. 

Sa ovom promenom, sajtovi koji nemaju funkcionalne mobilne verzije će verovatno nestati i pojaviti se skroz na dnu pronađenih rezultata pretrage. Googlova poruka je jasna: vreme je da se adaptirate na mobilnu verziju. 

Rezultati pretrage će postati bolji, što je dobra vest jer većina pretraga se danas vrši uglavnom preko mobilnih telefona.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.