Vesti iz sveta

17.11.2015. 13:35

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Grčki turizam gubi na atraktivnosti zbog povećanja poreza

Grčki turistički proizvodi postali su manje atraktivni na međunarodnim tržištima u svetlu visokih poreza u tom sektoru.
Zbog toga su izgubili komparativnu prednost koju su ranije imali nad konkurentima, saopštila je Asocijacija grčkih turističkih preduzeća (SETE).
Asocijacija navodi da turizam trpi zbog podizanja poreza na dodatu vrednost (PDV) u ugostiteljskom sektoru, turističkom smeštaju i transportu, ukidanja popusta od 30 odsto na PDV na nizu popularnih egejskih ostrva, rasta cena karata za muzeje i arheološka nalazišta, kao i cena potrošačke robe, prenosi grčki list Katimerini. 
SETE navodi da vlada u Atini mora da se izbori sa fenomenom utaje poreza u turističkom sektoru da bi stopa PDV-a mogla da se vrati na konkurentan nivo 2017. 
Predsednik asocijacije Andreas Andreadis navodi da je privlačenje investicija jedina zaista efektivna mera koja može dovesti do oporavka privrede i rasta bruto domaćeg proizvoda. 
Za to je, međutim, potreban stabilan poreski okvir u periodu od najmanje 10 godina, smanjenje birokratije, kao i modernizacija plana razvoja turizma i javne infrastrukture.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Лепо би било када би их у том предмету учили и о опасностима дигиталног света, о томе како болесни људи вребају на нету, како им је приватност угрожена, како им банке могу једним кликом тастера узети сву уштеђевину, колико су често непоуздани…

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.