Svet

27.08.2015. 20:04

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Hajnc u Izraelu ne može da nosi naziv ‘kečap’

Svet

27.08.2015. 20:04

Izraelsko Ministarstvo zdravlja naložilo je američkoj prehrambenoj kompaniji Hajnc da promeni etikete na kečapu koji prodaje u toj zemlji.
Izraelci traže da na njima umesto „kečap“ piše „dodatak jelima od paradajza“.
Najveći konkurent „Hajnca“ u Izraelu, tamošnja kompanija Osem, navodi da proizvod američke firme ne sadrži dovoljnu količinu paradajza da bi se zvao kečap, prenosi britanski javni servis Bi-Bi-Si. 
Osem je u januaru saopštio da je testirao „Hajncov“ kečap i da je otkrio da on sadrži 21 odsto koncentrata paradajza, dok prema izraelskim propisima mora sadržati 41 odsto. 
Komentarišući proizvod koji kompanija prodaje u Izraelu, portparol „Hajnca“ za Evropu je rekao da se reč „kečap“ na engleskom nalazi na prednjoj strani boce, dok se na njenoj poleđini navode podaci o sadržaju proizvoda i hebrejski naziv proizvoda. 
Portparol je napomenuo da izraelski standardi za kečap tek treba da budu usklađeni sa međunarodnim standardima prihvaćenim u Evropi i SAD. 
„Originalni, kvalitetni recept za ‘Hajncov kečap od paradajza’ koji se prodaje u Izraelu primenjuje se u celom svetu i neće biti menjan“, dodao je on. 
„Hajnc“ je počeo da proizvodi kečap 1876. godine.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.