Vesti iz sveta

16.02.2019. 13:21

B92

Autor: CINS

H&M ukida velike rasprodaje, gubi trku s online prodavnicama

H&M neće više imati velike rasprodaje kao što je to bilo nekada.

To je najavio predsednik Uprave Karl Johan Person, što znači da su se poslovni napori da se spasi brend, počeli da se ostvaraju. H&M je nekada bio vodeće modno ime konfekcijske maloprodaje, poznat po niskim cenama i uličnoj modi. 

Prodaja je rasla do sredine dvehiljaditih, kad se modni lanac se proširio velikom brzinom. Međutim, kupci su počeli da se okreću drugima. H&M-ova najveća konkurencija Zara takođe gubi trku s online prodavnicama koje brzu prodaju još više ubrzavaju. A ta se trka s online trgovinom i te kako ogleda u prihodima. 

Rast prodaje u H&M-u počeo je da pada 2016, što je kulminiralo najvećim padom prodaje u poslednjem tromesečju 2017. Cena akcija im je pala, a ključni investitori počeli su da prodaju deonice.

ZANIMAĆE VAS I OVE PRIČE:

ČAROBNI NAPITAK IŠČEZAVA: Pijte kafu dok još možete, preti joj izumiranje!

PLANETA NAS UPOZORAVA: Okeani menjaju boju zbog klimatskih promena!

KONAČNO: Uskoro jeftiniji roming!

 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.