Svet

21.03.2016. 15:10

Autor: Nova Ekonomija

Hotelski lanac ‘Meriot’ kupio konkurentski ‘Starvud’

Svet

21.03.2016. 15:10

Hotelski lanac Meriot dogovorio je kupovinu rivalske kompanije Starvud poboljšanom ponudom od 14,4 milijardi dolara.

Hotelski lanac Meriot dogovorio je kupovinu rivalske kompanije Starvud poboljšanom ponudom od 14,4 milijardi dolara.

Dogovor je postignut samo nekoliko dana nakon što je kineska osiguravajuća kompanija takođe iznela ponudu.

Kineski Angbang je krajem prošle nedelje ponudio oko 14,15 milijardi dolara za kupovinu Starvuda u čijem su vlasništvu Šeraton (Sheraton), Vestin (Westin) i Sent Ridžis (St. Regis) i koji je tokom vikenda postao prvi američki hotelski operater koji je dobio pristup Kubi.

Novom ponudom deoničari Starvuda će za svaku svoju akciju dobiti 21 dolara i 0,8 akcija u Meriotu, kao i akcije u Interval ližer grup (Interval Leisure Group), čime će akcije Starvuda vredeti 85,36 dolara, odnosno ukupno 13,41 milijardu dolara.

Angbang je ušao u SAD pre dve godine kada je kupio čuveni njujorški hotel Valdorf Astorija (Waldorf Astoria) za skoro dve milijarde dolara. Pre nekoliko dana se umešao i u nameru Meriota da kupi Starvud.

Meriot je saopštio da je uveren da će godišnje uštedeti 250 miliona dolara za dve godine pošto završi kupovinu Starvuda.

Akcije Starvuda su nakon ove vesti porasle za tri odsto, na 83 dolara.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.