Na krilima lanjskih sjajnih rezultata i sledom ulaganja u rast kvalitete, hotelske kompanije u Hrvatskoj u sezonu 2018. ulaze s većim rastom cena nego lani.
Istovremeno se suočavaju sa oporavkom mediteranskih konkurenata, ove godine pritom teško mogu računati na izdašnu last minute prodaju koja je lani cvetala zbog nevolja pre svega u Turskoj, ali i Tunisu i Egiptu, upozoravaju analitičari tržišta i organizatori putovanja.
Turističke kompanije ipak ne osećaju posledice oporavka konkurenata, a eventualani rast cena opravdavaju ulaganjima i rastom kvalitete, piše Poslovni dnevnik.
„Generalno buking u hotelima i kampovima na Jadranu je bolji nego lani, što je ovom trenutku ohrabrujuće, ali utakmica još nije rešena za sam vrh sezone, s obzirom na to da je još dosta kapaciteta nepopunjeno, što zavisi o potražnji individualnih gostiju koji još nisu izvršili rezervaciju“, ističe Sanja Čižmar iz tvrtke HD Consulting, koja je početkom maja napravila istraživanje o aktualnom kretanju i stanju bukinga hotela i kampova.
„Hoteli i kampovi koji su zavise od nemačkog ili britanskog tržištu, osećaju relativno manje rezervacija sa ovih tržišta, koja se ponovno okreću Turskoj, Egiptu i Tunisu“, dodaje ona.