Vesti iz sveta

17.08.2018. 15:00

Slobodna Dalmacija

Autor: Publika iz celog regiona učestvovala u snimanju jedinstvenog videa

Hrvatsko primorje nije puno kao ranijih godina

U ovogodišnjoj špici turističke sezone koja je u znaku ugošćavanja više od milion gostiju dnevno, nema velikog oduševljenja među profesionalcima iz turizma.

Iako je broj gostiju po e-Visitoru u Hrvatskoj skoro u brojku jednak lanjskom, (1,015 miliona), na svakom koraku može se čuti kako svuda na Jadranu ima ponešto praznih kreveta kod onih koji su se cenovno ili tržišno preračunali, piše Slobodna Dalmacija.

Jednostavno, deo hotelijera zanesen lanjskom tražnjom kada se tražio krevet više u avgustu, pa su ga bezobrazno skupo prodavali, podigao je cene ove godine i prerano zaustavio agencijsku prodaju, a očekivani individualci nisu im stigli u planiranom broju.

Zvanična statistika iz e-Visitora tako kaže da je proteklog ponedeljka u hotelima bilo više od desetak hiljada praznih postelja (najviše u hotelima s tri zvezdice), dok je skoro 190.000 porodičnih postelja u apartmanima još čekalo goste.

„Upravo sam dobio ponude desetak velikih hotelskih kuća u kojima nude postelje u avgustu, sada za 10-15 odsto nižu cijenu. Počeli su snižavati već krajem jula kada im je postalo jasno da sobe u avgustu neće ići po većim cenama, a agencijama su poslali stop booking još ovog proleća. Sada su u problemu i svuda ima slobodnih soba. Ne previše, ali ih ima. To je za avgust bilo nezamislivo poslednjih godina“, kaže turistički agent i tur-operator iz Skandinavije koji zbog poslovne korektnosti prema partnerima moli za anonimnost.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.