Vesti iz sveta

17.11.2020. 12:21

Telecompaper

Autor: Nova Ekonomija

Huawei prodaje brend Honor

Huavej (Huawei) je potvrdio sporazum o prodaji svoje potrošačke marke pametnih telefona „Honor“ i srodnih poslova konzorcijumu koji predvode grad Šenžen i lokalni prodavci Honor proizvoda, javlja Telecompaper. Hua...

Foto: Pixabay

Huavej (Huawei) je potvrdio sporazum o prodaji svoje potrošačke marke pametnih telefona „Honor“ i srodnih poslova konzorcijumu koji predvode grad Šenžen i lokalni prodavci Honor proizvoda, javlja Telecompaper

Huavej je rekao da je njegovo potrošačko poslovanje bilo pod „strašnim pritiskom u poslednje vreme“ zbog poteškoća u nabavci potrebnih komponenata nakon američkih sankcija protiv te kompanije.

Očekuje se da će prodaja Honor-a pomoći lokalnim dilerima i prodavcima u Kini, omogućavajući kompaniji da razvije sopstveni lanac snabdevanja odvojeno od Huaveja.

Započet 2013. godine, brend Honor je razvijen da pomogne Huaveju da cilja srednji i donji kraj tržišta pametnih telefona i dosegne više mladih ljudi. 

Kompanija je rekla da Honor godišnje isporučuje preko 70 miliona jedinica, u poređenju sa ukupnom isporukom od 240 miliona u Huavej grupi prošle godine.

Huavej će prodati sve svoje akcije i neće imati nikakav upravljački odnos sa novom kompanijom Honor. 

Novi vlasnik biće Shenzhen Zhixin New Information Technology Co, kompanija koju kontroliše Shenzhen Smart City Development Group, prenose kineski mediji. 

Preko 30 agenata i dilera brenda Honor učestvuje i prvi su predložili ovu akviziciju, rekao je Huavej.

Rojters je ranije izvestio da bi preuzimanje moglo vredeti preko 100 milijardi juana, odnosno oko 15,2 milijardi dolara. 

Prema izvorima, distributer Digital China je sagledao posao, ali nije bio deo konačnog konzorcijuma koji je kupio Honor.

Nijedan finansijski detalj posla nije objavljen.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.