Vesti iz sveta

10.04.2024. 16:47

Business Insider

Autor: Nova Ekonomija

Instagram po prihodima od reklama pretekao YouTube

Foto: Pixabay

Od startapa bez prihoda do jedne od najvećih tehnoloških kompanija na svetu. Instagram je samo tokom 2021. godine od reklama prihodovao 32,4 milijarde dolara, što čini oko četvrtine ukupnih prihoda matične kompanije Meta. Prihodi Instagrama od reklama su se za pet godina utrostručili, i sada su premašili celokupnu zaradu YouTube-a, koji je istovremeno ostvario prihod od 28,8 milijardi dolara.

Podaci o poslovanju Instagrama matična firma do sada nije objavljivala, ali su sada obznanjeni kroz sudske dokumente koje je Meta podnela, u pokušaju odgovoru na federalnu antimonopolsku tužbu, javlja Business Insider.

YouTube više od polovine svakog dolara koje zaradi od oglašavanja prosleđuje kreatorima i vlasnicima sadržaja, dok Instagram izdvaja mnogo manje, očekujući da će većina korisnika nastaviti besplatno da „kači“ sopstvene objave.

Facebook je kupio Instagram 2012. godine, dok je još uvek bio samo startap, sa nekolicinom zaposlenih i bez prihoda za milijardu dolara.

Business Insider navodi kako su prošlog meseca primetili da analitičari sugerišu kako bi YouTube mogao da ima tržišnu vrednost od 400 milijardi dolara – što sugeriše da bi Instagram mogao biti približno iste vrednosti.

Instagram i Facebook pooštravaju pravila za komunikaciju s tinejdžerima

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.