Svet

06.04.2016. 10:02

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Japan: Fabrika sladoleda se izvinila zbog prvog poskupljenja posle 25 godina

Svet

06.04.2016. 10:02

Rukovodici japanske kompanije za proizvodnju sladoleda Akagi Njugio izvinili su se na nacionalnoj televiziji za poskupljenje sladoleda za – devet centi.

Ovaj brend, popularan kod miliona dece u Japanu, povećao je u petak cenu svog sladoleda na štapiću „gari garikun“ prvi put za četvrt veka, prenosi agencija Frans pres.

Ovakav potez je usledio posle višegodišnje deflacije i pada cena u Japanu, navodi AFP. 

U strahu od reakcije javnosti, japanska kompanija je preduzela preventivni korak i izvinila se u okviru jednominutne reklame koja je u petak i subotu prikazana na jednom japanskom kanalu sa nacionalnom frekvencijom. Ta reklama ima više od 900.000 pregleda na Jutjubu. 

Klip prikazuje rukovodioce kompanije u krupnom kadru, skrštenih ruku, dok stoje ispred sedišta kompanije, koje je oko 75 kilometara udaljeno od Tokija. Kamera zatim prelazi na oko 100 zaposlenih koji prave naklon, što je, kako navodi AFP, čin pokajanja u Japanu. 

Nakon toga se pojavljuje tekst na ekranu, na kom piše: „Držali smo cenu 25 godina, ali smo je sada podigli sa 60 jena (54 centa) na 70 (63 centa)“, navodeći kao razlog rastuće troškove. 

Javna izvinjenja nisu neuobičajena među japanskim kompanijama, ali je ovaj video među najneobičnijim načinima na koji je jedna kompanija zatražila oproštaj.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.