Vesti iz sveta

14.06.2023. 13:21

Autor: Mateja Agatonovic

Jutjub smanjuje prag za dobijanje prava na monetizaciju

Pixabay

Video striming platforma Jutjub (YouTube) objavila je da smanjuje prag gledanosti koji je potrebno dostići da bi se pristupilo alatima za monetizaciju za autore u okviru YouTube partnerskog programa (YPP), javlja portal TechCrunch.

Kompanija će proširiti svoj program za monetizaciju putem onlajn kupovine na kreatore iz Sjenjinenih Američkih Država, koji su već deo partnerstva, a i imaju preko 20.000 pretplatnika.

Kako je navedeno, novi uslovi za kvalifikovanje za partnerski program ubrzo postaju:

  • da kanal ima više od 500 pretplatnika,
  • da ima tri javne objavle u poslednjih 90 dana, i
  • da je prikupio 3.000 sati gledanja u prethodnoj godini ili tri milion pregleda kratkih klipova (YouTube Shorts) u poslednjih 90 dana.

Ranije, bilo je potrebno imati:

  • najmanje 1.000 pretplatnika, i
  • 4.000 sati gledanja u prošloj godini ili deset miliona pregleda kratkih klipova u poslednjih 90 dana.

Ukoliko autori dostignu novi prag, moći će da se prijave da postanu deo  partnerstva, dobiju pristup alatkama za zaradu i pretplatu, kao i da promovišu sopstvene proizvode kroz YouTube prodavnicu.

Za sada, internet gigant će ove kriterijume primenjivati u SAD, Ujedinjenom Kraljevstvu, Kanadi, Tajvanu i Južnoj Koreji, a kasnije će ga proširiti na sve drugim zemljama u kojima je YPP dostupan.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.