Video striming platforma Jutjub (YouTube) objavila je da smanjuje prag gledanosti koji je potrebno dostići da bi se pristupilo alatima za monetizaciju za autore u okviru YouTube partnerskog programa (YPP), javlja portal TechCrunch.
Kompanija će proširiti svoj program za monetizaciju putem onlajn kupovine na kreatore iz Sjenjinenih Američkih Država, koji su već deo partnerstva, a i imaju preko 20.000 pretplatnika.
Kako je navedeno, novi uslovi za kvalifikovanje za partnerski program ubrzo postaju:
- da kanal ima više od 500 pretplatnika,
- da ima tri javne objavle u poslednjih 90 dana, i
- da je prikupio 3.000 sati gledanja u prethodnoj godini ili tri milion pregleda kratkih klipova (YouTube Shorts) u poslednjih 90 dana.
Ranije, bilo je potrebno imati:
- najmanje 1.000 pretplatnika, i
- 4.000 sati gledanja u prošloj godini ili deset miliona pregleda kratkih klipova u poslednjih 90 dana.
Ukoliko autori dostignu novi prag, moći će da se prijave da postanu deo partnerstva, dobiju pristup alatkama za zaradu i pretplatu, kao i da promovišu sopstvene proizvode kroz YouTube prodavnicu.
Za sada, internet gigant će ove kriterijume primenjivati u SAD, Ujedinjenom Kraljevstvu, Kanadi, Tajvanu i Južnoj Koreji, a kasnije će ga proširiti na sve drugim zemljama u kojima je YPP dostupan.