Svet

14.06.2023. 13:21

Autor: Mateja Agatonovic

Jutjub smanjuje prag za dobijanje prava na monetizaciju

Pixabay

Svet

14.06.2023. 13:21

Video striming platforma Jutjub (YouTube) objavila je da smanjuje prag gledanosti koji je potrebno dostići da bi se pristupilo alatima za monetizaciju za autore u okviru YouTube partnerskog programa (YPP), javlja portal TechCrunch.

Kompanija će proširiti svoj program za monetizaciju putem onlajn kupovine na kreatore iz Sjenjinenih Američkih Država, koji su već deo partnerstva, a i imaju preko 20.000 pretplatnika.

Kako je navedeno, novi uslovi za kvalifikovanje za partnerski program ubrzo postaju:

  • da kanal ima više od 500 pretplatnika,
  • da ima tri javne objavle u poslednjih 90 dana, i
  • da je prikupio 3.000 sati gledanja u prethodnoj godini ili tri milion pregleda kratkih klipova (YouTube Shorts) u poslednjih 90 dana.

Ranije, bilo je potrebno imati:

  • najmanje 1.000 pretplatnika, i
  • 4.000 sati gledanja u prošloj godini ili deset miliona pregleda kratkih klipova u poslednjih 90 dana.

Ukoliko autori dostignu novi prag, moći će da se prijave da postanu deo  partnerstva, dobiju pristup alatkama za zaradu i pretplatu, kao i da promovišu sopstvene proizvode kroz YouTube prodavnicu.

Za sada, internet gigant će ove kriterijume primenjivati u SAD, Ujedinjenom Kraljevstvu, Kanadi, Tajvanu i Južnoj Koreji, a kasnije će ga proširiti na sve drugim zemljama u kojima je YPP dostupan.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.