Kako brzo i povoljno da napravite onlajn prodavanicu

Pixabay

Dosta biznisa se okrenulo ka elektronskoj prodaji kao rešenju za preživljavanje u pandemiji, a pojavilo se i veliki broj zanimljivih internet servisa, ocenjuje Ivan Minić na svom podkastu Pojačalo.rs. 

U preseku dostupnih rešenja, Minić kaže da izbor zavisi individualno od biznisa do biznisa. 

"Svako od vas ko pravi ovako važnu odluku trebao da proba. A kada proba i kada vidi šta mu odgovara da koristi i ko mu odgovara za saradnju, ko dovoljno brzo odgovara na mailove, javlja se na telefon, zaista pomaže korisnicima da naprave prodavnicu kako treba, da je to vrlo verovatno i opcija sa kojom treba da sarađujete", savetuje on.

Kako navodi, prva opcija su gotova rešenja za web shop.

Prva opcija koja postoji, koja je prilično jednostavna za korišćenje, ali ipak podrazumeva da s jedne strane znate engleski, a sa druge strane, da imate i malo smisla za online i za računare, je opcija na WordPress (www.wordpress.com), savetuje on.

Otvorite svoju prodavnicu i svoj sajt, i već od 8 dolara mesečno, s tim da se svi paketi plaćaju godišnje (cena je na mesečnom nivou, ali se plaća godišnja cena unapred).

Druga mogućnost je Internet prodavnica (www.internetprodavnica.net) koja  dugo uspešno posluje.

Čak i neki veliki i ozbiljni šopovi koriste njihovu platformu i oni za startni paket za korisnike imaju cenu od 9,99 eura mesečno, i to podrazumeva shop sa do 500 artikala.

Niška firma Selltico (www.selltico.com), odnosno tako se ne zove firma, tako se zove brend, je napravila prilično dobro rešenje. I oni nude više paketa. Najpovoljniji paket kreće  od 15 eura i u okviru njega možete da imate 100 artikala. 

Tu je i NB shop (www.nbshop.rs), ima vrlo dobro i robusno rešenje koje, takođe, koriste razni veliki shopovi. Njihova startna ponuda nije toliko jeftina, onda iznosi 39 eura mesečno i podrazumeva do 300 artikala.

Firma koja se nekada zvala Yellow Pages Srbija i štampala je one štampane imenike firmi, a kasnije se prebacila i na online, je, takođe, u ovom prethodnom periodu napravila svoj sistem koji se zove Yell Shops (www.yellshops.com) i gde je najniža cena 60 eura godišnje.

"Tu imate 50 artikala, ali osim što imate vaš shop u okviru sistema, sve ono imate na svom shopu je izlistano u okviru njihovog zajedničkog shopa, odnosno marketplace-a na kome se nalaze svi korisnici".

I poslednji primer koji Minić izdvaja je platforma Cartizz (www.cartizz.com) koja ima setup free koji je 365 eura jednokratno, ali kako ocenjuje, nudi zaista jako lepo i jednostavno, dobro optimizovano rešenje gde pored shopa imate i svoje mobilne aplikacije i, takođe, postoji održavanje od 35 eura mesečno, ali ko uđe u ovom periodu u njihov sistem, prva tri meseca ima gratis.

Autor podkasta Pojačalo.rs ističe da pravljenje šopa nije samo kupite platformu, i daje još niz korisnih saveta na sledećem LINKU.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara