Vesti iz sveta

16.02.2015. 10:54

B92

Autor: Nova Ekonomija

Kina postaje najvrednije maloprodajno tržište na svetu

Kina će u naredne tri godine preskočiti SAD i postati najveće maloprodajno tržište sveta, a onlajn kupovina će imati najveći deo kolača, navodi PrajsvoterhausKupers.
Kuća PrajsvoterhausKupers prognozira da će do 2018. kinesko tržište narasti do 10,3 biliona dolara, što će biti mnogo više od prognoziranih američkih pet biliona.
„Maloprodaja će u Kini nastaviti da se seli iz radnji na internet, a potrošači će sve više koristiti mobilne telefone za kupovinu. Kina već ima više transakcija preko telefona od SAD“, navodi se u analizi.
U 2014. maloprodaja je porasla za 8,8 odsto u Kini, dok je rast u onlajn sferi trocifren od 2008. godine. 
Kako se podseća u izveštaju, Kina je 2013. godine preuzela tron od Amerikanaca u e-trgovini, a podaci pokazuju da su se potrošači, čim su prihvatili moderne mobilne tehnologije, počeli da eksperimentišu sa kupovinom preko interneta. 
„Najvažnija stvar za e-trgovinu jeste da potrošači naprave prvu transakciju. Kada su se registrovali i platili po prvi put, stiču potrebno poverenje i nastaviće da tako kupuju robu“, rekao je Džon Lo, finansijski direktor Tensenta najveće kompanije za internet usluge u Kini.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Nek cisti parking servis …uzurpirali su pola trotoara da trudan mis jedva prolazi i sad ja treba da im cisim da bolje vide kome kaznu da zalepe…. dodje inspektor ja ga oteram u pm pa Ko oce nek ponese lopatu i cisti….a mogu mu se pridruziti i ovi sto vode telad pa vracarom ne mozes proci od govana slonova …dok komunalci skllapaju tlikete po kladionicama….

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.