Amazon promeni cene proizvoda na svojim sajtovima neverovatnih 2,5 miliona puta dnevno, pokazuje istraživanje kompanije Profitero.
Poređenja radi, veliki trgovinski lanci „Volmart“ i „Best baj“ koriguju cene proizvoda u svojim prodavnicama oko 50.000 puta, ali mesečno.
Iako je jasno da kompanija Džefa Bejzosa deo svog velikog uspeha duguje čestim popustima, širokoj ponudi i više nego konkurentnim cenama, pa česte promene i nisu iznenađenje, analitičari ističu da je ovaj podatak potpuno neočekivan.
„Profitero“ objašnjava da se do ovog vrtoglavog podatka došlo zbog toga što se poslovanje Amazona u velikoj meri oslanja na konstantni monitoring konkurencije i munjevite reakcije i obaranje cena u odnosu na rivale.
U poslednjih godinu dana je ta taktika očigledno dovedena do savršenstva, pa je broj promena cena na dnevnom nivou udesetostručen, a osim fizičkih dobara, Amazon je počeo da sve češće menja cene i odobrava popuste na svoje usluge i za „virtuelnu robu“.
Čestitam, ali nije proglašen za najboljeg na svetu, nego za najboljeg u Srbiji.
Mada, to je skoro isto.