Svet

03.07.2016. 23:13

Bug.hr

Autor: Nova Ekonomija

Koliko su ljudi spremni da se odreknu telefona na odmoru?

Svet

03.07.2016. 23:13

Intel je objavio rezultate svog istraživanja u kojem pokazuje koliko smo zaista spremni da ostavimo svoje mobilne telefone dok smo na godišnjem odmoru.

Istraživanje koje je objavio Intel Security obuhvatilo je skoro 14.000 ljudi širom sveta, a rezultati pokazuju kako gotovo polovina (49%) Amerikanaca ne može da se odvoji od svojih poslovnih poruka e-maila, dok su među najuspešnijim u odvajanju od poslovnih emailova građani Singapura (61%), Kanade (60%), Nemačke (59%) i Meksika (59%). 

Muškarci su skloniji da naprave prekid, odnosno njih 57% je izjavilo da planiraju da se odvoje od telefona, dok je na isto spremno samo 44% žena. 

Takođe se u rezultatima istraživanja ističe kako je 49% ispitanika mlađih od 40 godina spremno da se odvoji od svojih mobilnih uređaja tokom odmora, dok je isto odgovorilo samo 37% onih između 40 i 50 godina. 

U istraživanju se obratila pažnja i na sigurnosne aspekte vezane za spajanje na Internet dok smo na odmoru. 

Naime, društvene mreže poput Facebooka mogu da otkriju i tačnu lokaciju korisnika dok postavlja sliku ili novi status, dajući time vredne informacije i računarskim kriminalcima koji prate korisnika.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Tekst je pun neistina…Kao prvo, mi ne vrsimo promet struje vec dajemo na cuvanje Epsu, koji nam tu istu struju „vraca“ umanjenjem narednog racuna. Takodje, prozjumeri ne dobijaju novac za podsticaj obnovljivih izvora energije…Novinari bi trebalo da bar izloze stavove svih strana, pre nego sto objave tekst, ako vec nisu upuceni u tematiku.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.