Vesti iz sveta

15.02.2015. 22:34

B92

Autor: Nova Ekonomija

Koliko vredi brend Džona Stjuarta?

Američki komičar Džon Stjuart najavio je kraj svoje emisije Dejli šou posle 16 godina, a ekonomski analitičari kažu da njegov brend vredi 100 miliona dolara.
„Postoji čitava generacija njegovih fanova koji će ga pratiti gde god da ode. Samo na osnovu pretplate njegova nova kuća inkasiraće godišnje 100 miliona dolara“, rekao je bivši direktor Jahua, a sada član UO Skaut medije Ros Levinson.
On je za CNBC rekao da Stjuart sa sobom nosi najmanje milion pretplatnika, čijih osam dolara mesečno uz novac od reklama garantuju novom Stjuartovom poslodavcu veliki novac. 
„Medijske kompanije su počele da se fokusiraju na to kako da konačno počnu da razgovaraju sa mladom publikom u dvadesetim i ranim tridesetim godinama. Stjuartova satira je tu neprocenjiva vrednost“, rekao je Levinson. 
Ipak, kako kaže, Stjuart će sigurno sačekati pre nego što potpiše novi ugovor.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.