Svet

31.12.2013. 17:45

24/7 Volstrit

Autor: Nova Ekonomija

Kompanije koje bi mogle nestati sa tržišta 2014. godine

Svet

31.12.2013. 17:45

Svake godine sajt 24/7 Volstrit objavi spisak kompanija čija imena bi mogla postati istorija do kraja naredne godine na tržištu.

1. Peni 

– Prognoze za nestajanje ove marke garderobe su izvesnije posle velikih gubitaka koje je kompanija pretrpela u poslednjih nekoliko godina zbog prevelike konkurencije na tržištu. Naime, za poslednji kvartal zaključno sa novembrom ove godine, prodaja je opala za 4,8 odsto, bruto marže pao na 29, 5 odsto, a kompanija je prijavila neto gubitak od 489 miliona dolara. Akcije ove kompanije pale su za više od 50 odsto na godišnjem nivou. 

2. Olimpus 

– Pored lidera na tržištu kao što su Canon, Nikon i Sony, niko više ne želi da bude u industriji digitalnih kamera i aparata.
Nije tajna da kompanija Olimpus koja ima samo sedam odsto tržišnog udela, nije uspela da generiše prognoze profita prethodne tri godine. Stvarna prodaja je manja za čak dve trećine prognoze. Olimpus očekuje pad prodaje sa 5,1 na 2,7 miliona jedinica širom sveta. Glavni razlog za pad prodaje jeste pojavljivanje smart telefona sa čipovima i sočivima koji prikazuju slike visokog kvaliteta – kao alternativu digitalnim foto-aparatima. 

3. Marta Stjuart living magazin 

– Do kraja 2012.godine, izdavački deo ove kompanije beleži gubitak prihoda sa 179,1 na 122,5 miliona dolara. U prošloj godini zabeležili su gubitak od 62 miliona dolara a u trećem kvartalu ove godine 27,6 miliona dolara. Glavni problem kod vodećeg časopisa ove kompanije jeste strmoglav pad na reklamnim stranicama. 

4. Living soušel 

– Najavljeno je da će ovaj sajt grupne kupovine biti prodat nekoj većoj kompaniji ili likvidiran deo po deo do proleća 2014. godine. Zbog velike konkurencije sličnih sajtova kao što su „Groupon” i „eBay” koje imaju veliku bazu klijenata i značajne količine podataka o svojim korisnicima, Living Social nema veliče šanse da opstane. 

5. Micubiši motors 

– Iako nikada nije imao prisutnost u SAD ovaj japanski proizvođač automobila je imao nešto uspeha sa modelima Lancer i Eclipse. Međutim, Mitsubishi će uskoro izaći sa američkog tržišta baš kao što je i njegov japanski konkurent, američki Suzuki Motor Corp. prošle godine. Njegova prodaja je značajno opala na manje od 60 hiljada jedinica u SAD, od 80 hiljada prodatih jedinica u 2011. godini. U 2013. beleži se pad od 0,7 odsto, odnosno nešto manje od 50 hiljada jedinica.Neke od slabosti ove kompanije su slaba postava novih modela i niska pouzdanost vozila.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Iako bih na prvi pogled rekla da smo reinkarnacija jedne „Zivotinjske farme“ situacija koja u Srbiji vlada vise seca na bezizlaznost polozaja Jozefa K. u „Procesu“ i da se sistemu ne moze doskociti. anasonovic.j@gmail.com

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.