Svet

20.01.2016. 10:55

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Kupci sve manje piju zaslađena pića, Koka-kola odgovara marketingom

Svet

20.01.2016. 10:55

Kompanija Koka-kola, pod pritiskom kupaca koji sve manje piju zaslađena pića, pokreće novu kampanju koja će prvi put ujediniti najpoznatije sokove te kompanije.
Koka-kola je u Parizu najavila da će „Okusi osećaj“ (Taste the Feeling) ujediniti pića koka-kola, koka-kola lajt, koka-kola ziro i koka-kola lajf u jedinstvenu marketinšku temu.
Kampanja bi trebalo da se usredsredi na doživljaj pijenja bilo koje koka-kole, a da kupci biraju koja koka-kola odgovora njihovom ukusu i stilu. 
Nova kampanja širom sveta obuhvatiće 10 televizijskih reklama, kao i fotografije u štampanim medijima i na bilbordima.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.