Najpoznatiji proizvođač farmerki, američki Levi Štraus, objavio je da prodaja kaiševa i modnih dodataka raste značajno brže od prodaje farmerki.
To se dešava prvi put u istoriji kompanije.
Kompanija i dalje ostvaruje 80 odsto prihoda od prodaje farmerki, ali se priprema da prihodi od dodataka dosegnu udeo u prodaji od 50 odsto, izjavio je predsednik Levisa Džejms Kurlegh.
„Svako u kategoriji modne industrije raste brže od džinsa“, dodao je Kurlegh na marginama rimske konferencije o trgovini.
Levi Štraus je prošle godine objavio prodajne prihode od 4,8 milijardi dolara . Levis je nedavno osvežio svoju žensku liniju kako bi odgovorio na izazove konkurencije.
I mene isto interesuje procedura oko ovog kredita. Podnela zahtev 30.04 i jos uvek nisam dobila nikakvu i formaciju ni da li je zahtev prihvaćen nisti bilo sta. Molim ljude koji su vec dobili sredstva da se jave i napisu svoja iskustva. Dobavljači me pritiskaju a kupci kukaju kako nemaju pare za isplatu pa sam u neobranom grozdju