Lidl, jedan od najvećih trgovaca na malo i WWF jedna od najvećih nezavisnih organizacija za zaštitu prirode, najavili su početak novog strateškog petogodišnjeg partnerstva na međunarodnom nivou, u 31 zemlji.
Saradnja sa WWF-om fokusiraće se na aktivnosti duž Lidlovog lanca vrednosti i tako doprineti globalnim ekološkim izazovima našeg vremena i osigurati da više domaćinstava ima pristup održivijim ponudama. Partneri usko sarađuju zalažući se za poslovanje u skladu sa prirodom i u okviru planetarnih granica.
Ovo partnerstvo je još jedan korak posvećenosti, u sklopu koje Lidl unapređuje održivost u okviru svoje internacionalne strategije održivosti. Zajednički cilj ovog partnerstva je da za potrošače stvori još održivije mogućnosti.
“Udruživanje snaga”
Dragan Čigoja, generalni direktor, Lidl Srbija: „Kao jedan od najvećih trgovaca hranom, svesni smo naše odgovornosti i našeg uticaja. Preuzimamo odgovornost sa ciljem da poslujemo unutar planetarnih granica. Za Lidl, održivo upravljanje nije samo pitanje stava, već i osnova za buduću održivost našeg poslovnog modela. Uz podršku i stručnost WWF-a, našu posvećenost održivosti ćemo podići na viši nivo. Samo zajedničkim radom možemo prevazići velike globalne izazove kao što su klimatske promene i gubitak biodiverziteta. Zato se mi u Lidlu oslanjamo na ovo jako partnerstvo, kako bismo zajedno našim kupcima svakoga dana pružili održivije mogućnosti.”
Početak i potpisivanje partnerstva između Lidla i WWF-a. Sleva: Tomas Velakot, Generalni direktor WWF Švajcarska, Kristof Pol, Rukovodilac Sektora Nabavke u Lidlu int. i Kirsten Švijt, Generalni direktor WWF INT. Foto: WWF
Kirsten Švijt, Generalni direktor WWF INT, dodaje: „Način na koji konzumiramo hranu i energiju jedan je od vodećih uzroka izumiranja vrsta i klimatskih promena. Kako bismo zaustavili i preokrenuli trenutno najveću krizu sa kojom se čovečanstvo susreće, neophodni su hrabri koraci ka promeni energetskog i prehrambenog sistema, u čemu sektor maloprodaje hrane ima ključnu ulogu. Kao najveći maloprodajni prehrambeni lanac u Evropi, Lidl ima ogromnu međunarodnu polugu da gura neophodne promene u industriji hrane. WWF je ponosan što će se pridružiti Lidlu na tom putu, na kojem ćemo kompaniji ujedno biti i podrška i izazivač“.
Zajedno do promena u 31 državi
Postojeće nacionalne saradnje između Lidla i WWF-a, na primer u Švajcarskoj i Austriji, će se intenzivirati i proširiti međunarodno – jer održivi angažman ne poznaje granice. Lidl je postavio cilj da svojim potrošačima održivu kupovinu u buduće učini još lakšom i sarađuje sa WWF-om na stvaranju održivijeg asortimana, kako bi aktivno podržali održivu transformaciju. Partnerstvo će se fokusirati na sledeće ključne oblasti:
Zaštita i promocija biodiverziteta
Odgovorno upravljanje vodom
Zaštita klime bazirana na naučno zasnovanim ciljevima
Izgradnja i proširenje transparentnih lanca snabdevanja bez deforestacije i prenamene zemljišta
Odgovorna nabavka ključnih sirovina poput palminog ulja, soje, kakaoa, čaja, kafe, drveta i proizvoda od papira
Odgovorna nabavka ribe i morskih plodova kao i zalaganje za zaštitu kritičnih ribarskih područja i ribljih fondova
Zalaganje za osvešćeniju i održiviju ishranu i održiviju kupovinu
Smanjenje bacanja hrane
Osim Lidlovog zalaganja duž svog lanca vrednosti, kompanija će podržati različite projekte WWF-a sa ciljem zaštite prirode u regionima koji čine lanac snabdevanja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Carlsberg potpisala je novi višegodišnji ugovor sa UEFA-om, čime je postala zvanično pivo UEFA National Team Football takmičenja. Ovim partnerstvom Carlsberg se vraća na evropsku fudbalsku scenu, o...
Tokom poslednje tri godine, predsednik Vladimir Putin se često hvalio da je ruska ekonomija prkosila strašnim prognozama nakon njegove invazije na Ukrajinu 2022. Bruto domaći proizvod (BDP) se smanjio za 1,2...
Bruto domaći proizvod (BDP) Velike Britanije neočekivano je pao u januaru, uprkos pokušajima ministarke finansija Rejčel Rivs da pokrene rast ekonomije, objavio je Rojters.Bruto domaći proizvod je opao z...
Donald Tramp je u sredu zapretio da će eskalirati globalni trgovinski rat daljim carinama na robu iz Evropske unije, pošto su glavni američki trgovinski partneri rekli da će uzvratiti na trgovinske barijer...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok