Svet

28.06.2024. 17:48

Lidl Srbija

Autor: Nova ekonomija

Lidl i WWF započinju ambiciozno međunarodno partnerstvo

Foto: WWF

Tomas Velakot, Generalni direktor WWF Švajcarska, Kristof Pol, Rukovodilac Sektora Nabavke u Lidlu int. i Kirsten Švijt, Generalni direktor WWF INT.

Svet

28.06.2024. 17:48

Lidl, jedan od najvećih trgovaca na malo i WWF jedna od najvećih nezavisnih organizacija za zaštitu prirode, najavili su početak novog strateškog petogodišnjeg partnerstva na međunarodnom nivou, u 31 zemlji.

Saradnja sa WWF-om fokusiraće se na aktivnosti duž Lidlovog lanca vrednosti i tako doprineti globalnim ekološkim izazovima našeg vremena i osigurati da više domaćinstava ima pristup održivijim ponudama. Partneri usko sarađuju zalažući se za poslovanje u skladu sa prirodom i u okviru planetarnih granica.

 Ovo partnerstvo je još jedan korak posvećenosti, u sklopu koje Lidl unapređuje održivost u okviru svoje internacionalne strategije održivosti. Zajednički cilj ovog partnerstva je da za potrošače stvori još održivije mogućnosti.

“Udruživanje snaga”

 Dragan Čigoja, generalni direktor, Lidl Srbija: „Kao jedan od najvećih trgovaca hranom, svesni smo naše odgovornosti i našeg uticaja. Preuzimamo odgovornost sa ciljem da poslujemo unutar planetarnih granica. Za Lidl, održivo upravljanje nije samo pitanje stava, već i osnova za buduću održivost našeg poslovnog modela. Uz podršku i stručnost WWF-a, našu posvećenost održivosti ćemo podići na viši nivo. Samo zajedničkim radom možemo prevazići velike globalne izazove kao što su klimatske promene i gubitak biodiverziteta. Zato se mi u Lidlu oslanjamo na ovo jako partnerstvo, kako bismo zajedno našim kupcima svakoga dana pružili održivije mogućnosti.”

Početak i potpisivanje partnerstva između Lidla i WWF-a. Sleva: Tomas Velakot, Generalni direktor WWF Švajcarska, Kristof Pol, Rukovodilac Sektora Nabavke u Lidlu int. i Kirsten Švijt, Generalni direktor WWF INT. Foto: WWF

Kirsten Švijt, Generalni direktor WWF INT, dodaje: „Način na koji konzumiramo hranu i energiju jedan je od vodećih uzroka izumiranja vrsta i klimatskih promena. Kako bismo zaustavili i preokrenuli trenutno najveću krizu sa kojom se čovečanstvo susreće, neophodni su hrabri koraci ka promeni energetskog i prehrambenog sistema, u čemu sektor maloprodaje hrane ima ključnu ulogu. Kao najveći maloprodajni prehrambeni lanac u Evropi, Lidl ima ogromnu međunarodnu polugu da gura neophodne promene u industriji hrane. WWF je ponosan što će se pridružiti Lidlu na tom putu, na kojem ćemo kompaniji ujedno biti i podrška i izazivač“.

Zajedno do promena u 31 državi

 Postojeće nacionalne saradnje između Lidla i WWF-a, na primer u Švajcarskoj i Austriji, će se intenzivirati i proširiti međunarodno – jer održivi angažman ne poznaje granice. Lidl je postavio cilj da svojim potrošačima održivu kupovinu u buduće učini još lakšom i sarađuje sa WWF-om na stvaranju održivijeg asortimana, kako bi aktivno podržali održivu transformaciju. Partnerstvo će se fokusirati na sledeće ključne oblasti:

  • Zaštita i promocija biodiverziteta
  • Odgovorno upravljanje vodom
  • Zaštita klime bazirana na naučno zasnovanim ciljevima
  • Izgradnja i proširenje transparentnih lanca snabdevanja bez deforestacije i prenamene zemljišta
  • Odgovorna nabavka ključnih sirovina poput palminog ulja, soje, kakaoa, čaja, kafe, drveta i proizvoda od papira
  • Odgovorna nabavka ribe i morskih plodova kao i zalaganje za zaštitu kritičnih ribarskih područja i ribljih fondova
  • Zalaganje za osvešćeniju i održiviju ishranu i održiviju kupovinu
  • Smanjenje bacanja hrane

Osim Lidlovog zalaganja duž svog lanca vrednosti, kompanija će podržati različite projekte WWF-a sa ciljem zaštite prirode u regionima koji čine lanac snabdevanja.

 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.